Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: tucan

Beskrivelse: pinneis med to pinner i, som kan knekkes av til to iser. flere forskjellige smaker på samme isen. bilde av tucan-fugl på papiret

Sist sett: rundt 2000

6534548[/snapback]

 

Uff, den likte jeg aldri. Den syntes jeg smakte skikkelig syntetisk.

6534566[/snapback]

Men den var litt morsom da, 2 pinner.

6534740[/snapback]

 

Husker vi skulle selge bilen vår og min lillebror hadde kjøpt en slik. Da mamma så hvor grisete den var delte hun den i to og minstemann begynte å grine så mye at vi ikke kunne forhandle pris. Det ente med at bilen ble solgt for 5-6 tusen mindre en vi først hadde avtalt. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Navn: Litago Banan

Beskrivelse: Melk med banansmak

Sist sett: 2 år siden

 

N-405.JPG

 

Navn: Oxo (tror jeg, husker ikke helt?)

Beskrivelse: Melk med diverse "eksotiske" smaker (husker ikke nøyaktig hvilke, tror en var med melon). En av dem var spesielt god husker jeg! Lagd av Tine. Med mye grafikk og diverse trivia på pakken. Markedsført mot ungdom.

Sist sett: Slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000-tallet, i en norsk matvarebutikk.

Lenke til kommentar
Jeg savner en ting. Og bare en ting! Coca Cola Vanilla!

Beskrivelse Cola med en søtlig vanilje smak

Sist sett På gulvet etter jeg brodern smakte på den.

7366356[/snapback]

Da har du ikke drukket nok. Den var faktisk god ettehvert. :p

 

Navn: Fanta Shokata 

Beskrivelse: Lys blåaktig brus med smak av hyllebær (tror jeg) og sitron. Kanskje andre ting også.

Sist sett: Rindt 2002, kanskje? Husker ikke helt.

 

Men den var iallefall veldig god!  :dribble:

7366380[/snapback]

2004/2005 ihvertfall.

 

Navn: Sunda

Beskrivelse: Honninglignende pålegg i hvite bokser med et bilde av en gutt på

Sist sett: På bestemors kjøkkenbord for 6-7 år siden

7366476[/snapback]

Den finnes enda i butikkhyllene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Navn: Scoop

Beskrivelse: Chips formet som små skjeer, følgte med en boks med salsadip som du "scoopet" i.. Utrolig herlig og genialt konsept :)

Sist sett: Tja, en 5-6 år siden?

 

Navn: Maarud Dill Chips

Beskrivelse: Riflet potetgull med dill på! Utrolig digg chips som bare selges i Sverige og Danmark nå under Estrella navnet..

Sist sett: 92-93

 

Navn: Grandiosa Mild Taco

Beskrivelse: Grandiosa med mild taco smak.. Husker jeg likte den :)

Sist sett: 3-5 år siden kan jeg tenke meg..

 

Navn: Aner ikke

Beskrivelse: Små gule drops som var syrlige. Ble solgt i løsvekt og jeg får alltid vann i munnen når jeg tenker på smaken..

Sist sett: Kan tenke meg en 5-7 år :(

 

Er så mye mer jeg sikkert savner men ikke kommer på i farten.. Og vi får aldri noe av dette tilbake! Pisslei det dårlige utvalget i Norge! :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar

Dig-ins.

En slags ostepopringer med smak av taco.

En pose på 300 kram kostet 29 kroner.

Forsvant fra markedet, men returnerte etter kort tid i en litt mindre pose, denne gangen med et julemotiv. Denne ble åpenbart heller ingen suksess, selv om jeg åt som en gal.

 

Det nærmeste jeg kommer er Cheez Ballz. Men de smaker nacho, ikke taco.

 

Bilde:

dig-ins.jpg

Legg merke til navnet Estrella, i stedet for Maarud. Maarud er visst bare et navn som brukes i Norge, selv om Kraft Foods selger internasjonalt. Ellers er det det samme produktet.

 

Kan også nevne Cheez Ballz.balls.jpg

Før kunne en få kjøpt den over alt. Nå må jeg hive meg i bilen, kjøre gjennom kirkegården, og kjøpe den på Helgø på Bogafjell. Hvis de også slutter å selge den, vet jeg ikke om andre plasser.

 

 

PS. Jeg ser at noen savnet fruktpastillen Polo, den med et hull i midten.

den finner du på SHELL-bensinstasjoner. Pepsi Cool Lemon drakk jeg for 3 uker siden, kjøpt i 1.5 litersflaske på sørlandet.

Endret av Kerrigan
Lenke til kommentar
Mye som er blitt nevnt som jeg har glemt eksisterte. Biff og løk chips, og appelsinsjokoladen f.eks.  :cry:

 

 

Det gikk en julekalender på tv for lenge siden, slutten av 90-tenker jeg, med de samme folkene som spilte i The julekalender, bare at denne serien kom etter det. Uansett, handlet om en prinsesse eller noe, og 3 visemenn, så vidt jeg kan huske.

 

Nå kommer poenget: Til denne serien hadde en eller annen godisfabrikant laget et godteri med samme navn som serien eller noe. Det var en liten metallboks med veldig små lakriskuler. Noen som husker denne?

 

De smakte utrolig godt. <3

6535823[/snapback]

 

Det var til påske den serien gikk, og godteriet heter Hekseskudd, vet ikke om de er i produksjon lenger elr ikke...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...