Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: Ukjent

Beskrivelse: Grønn is, med sjokoladetrekk på øvre halvdel. Med pæresmak.

Sist sett: Hm, jeg husker at jeg spiste den når jeg var rundt 5 år, altså i 94-95. Etter det vet jeg ikke hvor lenge den var i salg.

 

Denne isen er dyyypt savnet. Andre pæreiser har jeg prøvd, men ingen er som denne.

6488973[/snapback]

 

 

Jaaaa, den savner jeg og. Husker jeg spise den da jeg gikk hos dagmamma, og det er en god stund siden. :wee: Også savner jeg Soho og Shio som jeg alltid spiste/drakk til Syv søstre hver uke. :p

Lenke til kommentar
Hvem husker den røde og blå spriten? De var ganske stilige synes jeg.

6619767[/snapback]

Var den ikke grønn og blå? :hmm:

 

(For de uinnvidde snakker vi ikke om spriten som i f.eks. Smirnoff, men brusen Sprite i bestemt entallsform...) :p

 

Navn: KiMs Airbags

Beskrivelse: Luftige, kvadratiske maisputer med mild ostesmak. Ja, nesten som Sombreros, bare luftigere og bedre.

Sist sett: Da jeg gikk på ungdomsskolen. Rundt 2000-tallet?

Lenke til kommentar

Franske vafler... sprø vaffelkjeks med et slags sjokoladefyll. Liker normalt ikke sånn vaffelkjeks, men denne var utrolig god. Større biter enn vanlig vaffelkjeks også.

 

Hadde ikke sett det på 20 år da jeg plutselig dumpet over et par på en Narvesen butikk for snart et år siden. Men har ikke sett det verken der eller andre steder siden.

 

 

Ellers, Kim Partymix. Maarud sin er ikke engang halvparten så god. Sist sett for 10 (?) år siden. Ikke sett snurten av den siden. Var tre forskjellige chipstyper blandet i samme pose. Skruer, ringer og et slags "beger" eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Timmon og Pumba is. Det var en saft is, med små "larver" av vingummi inni. Lignet på vaniljestang i formen. Utrolig god!!

Sist sett: Sannelig ikke godt å si. Jeg kan tippe rundt 2000, men der ikke sikker.

6622863[/snapback]

Jeg var glad som en laks når jeg så de isene i butikken for noen år tilbake. På starten av nittitallet fantes en is som het Astronaut som bygde på samme prinsipp. *Usannsynlig* god!

Nå får man ikke tak i verken den ene eller den andre :cry:

Endret av noseh
Lenke til kommentar

Navn: Royal Trippel

 

Beskrivelse: Kjeeempegod is med tre lag. Lys shokolade, mørk sjokolade og karamell.

 

Sist sett: Geilo 2004?

 

 

Synes igrunn utvalget med is( i hvertfall her jeg bor) er blitt så utrolig dårlig. Før var det mange forskjellige iser, og nå er det bare de samme -ikkefulltsågode- isene overalt.

Lenke til kommentar
Navn: Royal Trippel

 

Beskrivelse: Kjeeempegod is med tre lag. Lys shokolade, mørk sjokolade og karamell.

 

Sist sett: Geilo 2004?

 

 

Synes igrunn utvalget med is( i hvertfall her jeg bor) er blitt så utrolig dårlig. Før var det mange forskjellige iser, og nå er det bare de samme -ikkefulltsågode- isene overalt.

6633715[/snapback]

 

Spiste den i 2005, fy faan så god is det var.

 

Savne :cry:

Lenke til kommentar

Navn: Ukjent (brus)

Beskrivelse: Fantastisk god brus med pæresmak! Husker verken navn på brusen eller produsent, men det var ikke en av de vanlige produsentene (Coca Cola, Hansa, Ringnes, etc). Husker de kun ble solgt på et hagesenter (av alle ting) i nærheten. Hadde også endel andre smaker i sortimentet: Champagne, cola, sitron og denslags.

Sist sett: Ca. første halvdel/midten av 90-tallet.

6488817[/snapback]

 

 

Var det muligens Pandabrusen til Berentsen i Egersund? De hadde den i noen år på 90-tallet. Synes å husken den var en slager i bursdager og slikt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...