MadsFN Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 jeg er sønder knust! de selger ikke banan Milkshake! det er savnet på det høyeste Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn: Magic Beskrivelse: Noe ala Red Bull, men smaker mye bedre. Tror de kom i mørkeblåe bokser. Sist sett: 1999 kanskje? Navn: Crystal Pepsi Beskrivelse: Pepsi, bare at den var gjennomsiktig. Husker ikke hvordan den smakte, men god var den Sist sett: 1995 kanskje? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn: Hapå Beskrivelse: Dette var ikke den originale Hapå'en. Den var lys og hadde en helt anderledes smak. Dette er desverre så lenge siden at jeg ikke husker smaken. Sist sett: Rundt 1996 eller noe. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn: MagicBeskrivelse: Noe ala Red Bull, men smaker mye bedre. Tror de kom i mørkeblåe bokser. Sist sett: 1999 kanskje? 6584367[/snapback] ahh teh sweet memories Den var så evi digg!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Navn: Polo Beskrivelse: (Verdensberømt) Mint-type snop fra England. Er en rund artig sak med et hull i. Smaker fortreffelig. Navn: Skittles Beskrivelse: "Frukt"snop fra England Navn: Gresk (ikke Gesk) Yoghurt Beskrivelse: Vet ikke det nøyaktige navnet, men det var en spesiel Naturell yoghurt med honning som du kunne ta oppi. Mmmmhm! Navn: Flere Fanta typer Beskrivelse: Hvis man skal ha mange av fanta typene, så må man reise til Sverige, men jeg vil ha flere fantaer i Norge. (Beklager hvis noen av disse er sagt før). Endret 30. juli 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Savnes i de fleste hyller...eple å pære, brennebrus eller hva det heter... Namm! 6584340[/snapback] Det finnest ennå, pære, sitron, ananas, cola smak. Eple er jeg usikker på..(Brennebrus) Edit: De koster 6.50 kr. (det er inkl. pant) 0,5 l. Selges også i 1,5 l flasker. Endret 30. juli 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn: UkjentBeskrivelse: Grønn is, med sjokoladetrekk på øvre halvdel. Med pæresmak. Sist sett: Hm, jeg husker at jeg spiste den når jeg var rundt 5 år, altså i 94-95. Etter det vet jeg ikke hvor lenge den var i salg. Denne isen er dyyypt savnet. Andre pæreiser har jeg prøvd, men ingen er som denne. 6488973[/snapback] Fredrik spiste da no sånt forrige summit.. Vet ikke om det er riktig da men.. Kjøpt på Coop mega på råholdt (siden av Søndre samfund) for et år siden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn: SkittlesBeskrivelse: "Frukt"snop fra England 6585346[/snapback] Det får du ganske mange steder, i hvert fall i Oslo, Meny, Deli De Luca, 7/11 og på den amerikanske kolonialen i Vika har disse. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Savnes i de fleste hyller...eple å pære, brennebrus eller hva det heter... Namm! 6584340[/snapback] Det finnest ennå, pære, sitron, ananas, cola smak. Eple er jeg usikker på..(Brennebrus) Edit: De koster 6.50 kr. (det er inkl. pant) 0,5 l. Selges også i 1,5 l flasker. 6585401[/snapback] Hvis du hadde lagt merke til at jeg skriver, savnes i de fleste butikkhyller.... Veit at den finnes, men vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Navn:Shio Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær Sist sett: Slutten av 1990-tallet 6488591[/snapback] Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt! 6583661[/snapback] fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i. 6583909[/snapback] Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Navn:Shio Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær Sist sett: Slutten av 1990-tallet 6488591[/snapback] Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt! 6583661[/snapback] fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i. 6583909[/snapback] Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)! 6586860[/snapback] Høres digg ut! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: Diplom-is Royal Tripple Beskrivelse: Fantastisk is med et lag sjokolade, et lag karamell og enda ett lag sjokolade uttapå der igjen Sist sett: Sommeren for 2 år siden Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: Diplom-is Royal TrippleBeskrivelse: Fantastisk is med et lag sjokolade, et lag karamell og enda ett lag sjokolade uttapå der igjen Sist sett: Sommeren for 2 år siden 6593742[/snapback] Spiste en slik i går Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Navn: Soho Beskrivelse: Sjokolade med tørket yoghurt inni. Noen som husker den? Fanden den var god! Endret 1. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: Diplom-is Royal TrippleBeskrivelse: Fantastisk is med et lag sjokolade, et lag karamell og enda ett lag sjokolade uttapå der igjen Sist sett: Sommeren for 2 år siden 6593742[/snapback] Spiste en slik i går 6595298[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: SohoBeskrivelse: Sjokolade med tørket yoghurt inni. Noen som husker den? Fanden den var god! 6595308[/snapback] Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden. Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
Cream Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: Diplom-is Royal TrippleBeskrivelse: Fantastisk is med et lag sjokolade, et lag karamell og enda ett lag sjokolade uttapå der igjen Sist sett: Sommeren for 2 år siden 6593742[/snapback] Spiste en slik i går 6595298[/snapback] Hvor? 6596128[/snapback] Tromsø eller Lindesnes... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden. Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet). 6597460[/snapback] Samt at den solgte svært dårlig. Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Navn: TrollbrusBeskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten Sist sett: ca. 1995 6488353[/snapback] mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten . di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt 6488748[/snapback] Om eg ikkje tar feil, så selges denna bare på Senja Trollet. Ett troll på Senja i Troms. Dem har den enda her ivertfall. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ananasbrus som kun selges i møre og romsdal savnes særdeles mye på østlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg