Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navn: Magic

Beskrivelse: Noe ala Red Bull, men smaker mye bedre. Tror de kom i mørkeblåe bokser.

Sist sett: 1999 kanskje?

Navn: Crystal Pepsi

Beskrivelse: Pepsi, bare at den var gjennomsiktig. Husker ikke hvordan den smakte, men god var den :)

Sist sett: 1995 kanskje?

Lenke til kommentar

Navn: Polo

Beskrivelse: (Verdensberømt) Mint-type snop fra England. Er en rund artig sak med et hull i. Smaker fortreffelig.

Navn: Skittles

Beskrivelse: "Frukt"snop fra England

Navn: Gresk (ikke Gesk) Yoghurt

Beskrivelse: Vet ikke det nøyaktige navnet, men det var en spesiel Naturell yoghurt med honning som du kunne ta oppi. Mmmmhm!

Navn: Flere Fanta typer

Beskrivelse: Hvis man skal ha mange av fanta typene, så må man reise til Sverige, men jeg vil ha flere fantaer i Norge.

(Beklager hvis noen av disse er sagt før).

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Savnes i de fleste hyller...

eple å pære, brennebrus eller hva det heter...

Namm!

6584340[/snapback]

Det finnest ennå, pære, sitron, ananas, cola smak. Eple er jeg usikker på..(Brennebrus)

Edit: De koster 6.50 kr. (det er inkl. pant) 0,5 l. Selges også i 1,5 l flasker.

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Navn: Ukjent

Beskrivelse: Grønn is, med sjokoladetrekk på øvre halvdel. Med pæresmak.

Sist sett: Hm, jeg husker at jeg spiste den når jeg var rundt 5 år, altså i 94-95. Etter det vet jeg ikke hvor lenge den var i salg.

Denne isen er dyyypt savnet. Andre pæreiser har jeg prøvd, men ingen er som denne.

6488973[/snapback]

Fredrik spiste da no sånt forrige summit.. Vet ikke om det er riktig da men..

Kjøpt på Coop mega på råholdt (siden av Søndre samfund) for et år siden.

Lenke til kommentar
Savnes i de fleste hyller...

eple å pære, brennebrus eller hva det heter...

Namm!

6584340[/snapback]

Det finnest ennå, pære, sitron, ananas, cola smak. Eple er jeg usikker på..(Brennebrus)

Edit: De koster 6.50 kr. (det er inkl. pant) 0,5 l. Selges også i 1,5 l flasker.

6585401[/snapback]

Hvis du hadde lagt merke til at jeg skriver, savnes i de fleste butikkhyller....

Veit at den finnes, men vanskelig å få tak i ;)

Lenke til kommentar
Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt!

6583661[/snapback]

fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i.

6583909[/snapback]

Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)!

Lenke til kommentar
Navn:Shio

Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær

Sist sett: Slutten av 1990-tallet

6488591[/snapback]

Den savner jeg og! Hvorfor forsvant den så fort? Alle jeg kjenner likte den godt!

6583661[/snapback]

fordi det er det samme som farris og bon-aqua samt alle de andre snarturene av 100% identiske vann med 1 dråpe et eller annet i.

6583909[/snapback]

Shio var ikke noe sånt tullevann. Det var en ordentlig brus med springvann, sukker, naturlig smaksstoff og kullsyre, men den var helt gjennomsiktig (alle smakene)!

6586860[/snapback]

Høres digg ut! :thumbup:

Lenke til kommentar
Navn: Soho

Beskrivelse: Sjokolade med tørket yoghurt inni.

Noen som husker den? Fanden den var god!

6595308[/snapback]

Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden.

Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet).

Lenke til kommentar
Navn: Diplom-is Royal Tripple

Beskrivelse: Fantastisk is med et lag sjokolade, et lag karamell og enda ett lag sjokolade uttapå der igjen :love:

Sist sett: Sommeren for 2 år siden

6593742[/snapback]

Spiste en slik i går :)

6595298[/snapback]

Hvor? :dribble:

6596128[/snapback]

Tromsø eller Lindesnes...

Lenke til kommentar

Muligens den som er "savnet" flest ganger her i tråden.

Det store problemet med denne var yoghurten. Det finnes som kjent masse bakterier i yoghurt, som gir den karakteristiske smaken. Når det er kjølig formerer de seg vel i et passelig bedagelig tempo, men når yoghurten står varm i lengre tid så... ja, du kan tenke deg selv. Derfor ble den trukket fra markedet (så vidt jeg vet).

6597460[/snapback]

Samt at den solgte svært dårlig.

Lenke til kommentar
Navn: Trollbrus

Beskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten

Sist sett: ca. 1995

6488353[/snapback]

mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten .

di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt

6488748[/snapback]

Om eg ikkje tar feil, så selges denna bare på Senja Trollet. Ett troll på Senja i Troms.

Dem har den enda her ivertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...