Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Navn: Malaco Snører, Salt lakris

Beskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris

Sist sett: 90-tallet en gang

6488590[/snapback]

Nei, bevare meg vel, den var fæl.

Men hva med den tyggis isen man kunne kjøpe før? Hva var det den het igjen..? Handtaket var en tyggis, og selve isen var jordbær-saftis...

6562923[/snapback]

Kræsj Pink eller noe sånt? Den har kommet igjen,men med et nytt navn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Navn: RC-cola(Royal Crown)

Beskrivelse: Cola på glassflaske, den eneste colaen som er bedre enn Coca Cola.

Sist sett: På automat i lokalene til Tromi-bryggerier for mange år siden. Har hørt rykter om at denne brusen selges på Møre(?).

6552660[/snapback]

Om den blir selgt på glasflaske er eg ikkje sikker på, men i alle fall på plastflaske. Brænne Mineralvatn sine heimesider.

Lenke til kommentar
[Navn: RC-cola(Royal Crown)

Sist sett: På automat i lokalene til Tromi-bryggerier for mange år siden. Har hørt rykter om at denne brusen selges på Møre(?).

6552660[/snapback]

Om den blir selgt på glasflaske er eg ikkje sikker på, men i alle fall på plastflaske. Brænne Mineralvatn sine heimesider.

6563919[/snapback]

RC-cola er jo dritstygt. Fysj. Sist jeg så den var på ei ferge fra Tyskland. USJ!

Lenke til kommentar
Navn: Malaco Snører, Salt lakris

Beskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris

Sist sett: 90-tallet en gang

6488590[/snapback]

Nei, bevare meg vel, den var fæl.

Men hva med den tyggis isen man kunne kjøpe før? Hva var det den het igjen..? Handtaket var en tyggis, og selve isen var jordbær-saftis...

6562923[/snapback]

Kræsj Pink eller noe sånt? Den har kommet igjen,men med et nytt navn.

6563303[/snapback]

Ja den heter Bestis eller noe.. Samme gode smaken. ;)

Lenke til kommentar
Hei, og takk for henvendelsen!

Dessverre selges ikke Multigrain Loops her i Norge mer. Det er flere årsaker til det. Vi håper imidlertid du kan finne en ny favoritt blant våre produkter!

Ha en fin dag og en riktig god sommer!

---------------------------------------

Med vennlig hilsen

Nordisk Kellogg's Norge

Forbrukerinformasjonen

Grrrrrrrr!

Lenke til kommentar
Huff... blir jo helt sentimental når jeg tenker på den nydelige maten som ikke blir solgt lengre.

Her er det som jeg savner mest:

-Biff & Løk potetchips. Usikker på om det var kims eller maarud som lagde den, den var iallefall sinnsykt nydelig.

-Fox sitronkarameller. Tror ikke de blir laget enda, de var iallefall nydelige.

-

-Ferdigstekte\krydrede kyllingvinger i gul og gjennomsiktig plastpose. Eksotisk krydder, og fantastisk godt som lørdagskos foran tv'en.

6534837[/snapback]

Disse 3 selges da enda, biff og løk chipsene har fått en ny pakning, men smaker ikke helt det samme, nå er de i en svart aluminiums folie lignende pakning..

Fox er jo i alle butikker så og si... de gule og grønne..

De kylling vingene er vel de med pommes frittes lignende greier i om jeg ikke tar helt feil eller vi snakker om noe helt forskjellig..

Som mange andre savner jeg den appelsin sjokoladen du måtte "kaste" i gulvet for at den åpnet seg.. Og pepsi twist, blir ikke det samme uten sukker :no:

Lenke til kommentar
Navn: RC-cola(Royal Crown)

Roma brusshop selger denne brusen enda. Det er faktisk veldig god, drikker den ofte, jeg.

Lenke til kommentar

biff og løk chipsene har fått en ny pakning, men smaker ikke helt det samme, nå er de i en svart aluminiums folie lignende pakning..

Hmm... jeg snakker om de store (200g) posene med tynne potetchips, det var enten Kims eller Maarud som lagde den. Jeg vet at biff & løk chips finnes i sånn "gourmetchips" type, men blir ikke helt det samme.

De kylling vingene er vel de med pommes frittes lignende greier i om jeg ikke tar helt feil eller vi snakker om noe helt forskjellig..

Pommes frittes greier i?! Det jeg mente var ekte, stekte kyllingvinger fra Prior. ;)

Lenke til kommentar
Navn: RC-cola(Royal Crown)

Roma brusshop selger denne brusen enda. Det er faktisk veldig god, drikker den ofte, jeg.

6571341[/snapback]

Ser den da fortsatt. Men ikke så ofte som før, da den lokale Romabutikken her i Ski stengte for et par måneder siden. :( RC-cola er god. :)

Lenke til kommentar

biff og løk chipsene har fått en ny pakning, men smaker ikke helt det samme, nå er de i en svart aluminiums folie lignende pakning..

Hmm... jeg snakker om de store (200g) posene med tynne potetchips, det var enten Kims eller Maarud som lagde den. Jeg vet at biff & løk chips finnes i sånn "gourmetchips" type, men blir ikke helt det samme.

Pommes frittes greier i?! Det jeg mente var ekte, stekte kyllingvinger fra Prior. ;)

6571372[/snapback]

Biff og løk: Poser på 200 gram under samlemerket Original Chips fra Maarud. B&L er til venstre på bildet. Du finner den kanskje ikke på en lokal Coop Marked, men kjeder som Ultra og Meny med litt bedre utvalg fører garantert dette.

original_chips.jpg

Kyllingvinger fra Prior: Finnes i kjøledisken hos de samme, velassorterte kjedene. Selges i pakker på 0,5 og 1,3 kg. :)

3346.jpg

Lenke til kommentar
NAVN: BAMSESAFT

BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni.

SIST SETT: Husker ikke

Sist sett lørdag, 2 uker siden ;) fås kjøpt på Ica Tverlandet (Bodø)

SAVNES!

Navn: Pink Panter brus

Beskrivelse: En rosa aktig brus med bilde av Pink panter'n

Sist Sett: 12-13 år siden. på ØL utsalget på Myre i Vesterålen.

6492995[/snapback]

Den brusen så jerg på kragerø for noen år siden!

Lenke til kommentar

Kyllingvinger fra Prior: Finnes i kjøledisken hos de samme, velassorterte kjedene. Selges i pakker på 0,5 og 1,3 kg. :)

3346.jpg

Jo, selvsagt, men det jeg hele tiden snakket om var ferdigstekte kyllingvinger\kyllingklubber med eksotisk krydder, som jeg ikke har sett i hyllene på en lang stund. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...