Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg husker bare at jeg hørte om den en liten stund, så ble den borte. Hørte at den ikke smakte så veldig godt, mulig det er grunnen. Noen her som faktisk smakte den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Navn: BokstavkjeksBeskrivelse: Kjeks formet som bokstaver Sist sett: usikker 6488353[/snapback] den er også digg, mener å ha sett den i fjor/forfjor ;s EDIT: den beste kjeksen du kan ha 6535790[/snapback] Programmet "Typisk Norsk" tok for seg bokstavkjeksen og dens tragiske bortgang. Typisk norsk: ABC i baking Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Uansett, handlet om en prinsesse eller noe, og 3 visemenn, så vidt jeg kan huske. Du mener sikkert "Prinsesse Gullhår og de tre omreisende trubadurer" ? Tror det var Nidar som laget disse kulene.. De første 10 smakte greit, resten smakte vondt :S 6535855[/snapback] Ja, stemmer det. Dritdårlig serie, men godteriet var godt. Endret 22. juli 2006 av flodhest Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg husker bare at jeg hørte om den en liten stund, så ble den borte. Hørte at den ikke smakte så veldig godt, mulig det er grunnen. Noen her som faktisk smakte den? 6535925[/snapback] Jeg smakte den, men husker ikke hva den smakte! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Bokstavkjeks var digg. Tom og Jerry kjeks smaker omtrent det samme. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Navn: Malaco Snører, Salt lakrisBeskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang 6488590[/snapback] De så jeg sist på en mix kiosk ikke langt fra der jeg bor for omtrent en uke siden. 6488942[/snapback] Ja, jeg tror også at du fortsatt kan få kjøpt det enkelte steder... Husker da jeg var på en klasse tur en gang og jeg og en kammerat proppa i oss en hel pose med lakris snører... Vi fikk ganske så vondt i magen etter på... For ikke å si hvor mye luft man får i magen av det!! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pink Panther-brus var et must hver gang det stod kebab på middagsmenyen da jeg bodde i Drammen i fjor. Om alle gode krefter står oss bi fører de den fortsatt på Snappys på Strømsø-sida. Bamsesaft (eller hva det nå heter) så jeg så sent som før helga på Ultra Solsiden her i Trondheim. Noen steinkast derfra, på hjørnekiosken på Møllenberg, finnes kassevis med Flux Soda - både fra Trio i Skien og Brænne i Volda. Hiver meg forøvrig på French Fries paprika-etterlysningen... 6504023[/snapback] Pink Panter brus finnes enda! Jeg holdt på å få fnatt når jeg fant det ut og kjøpte ei kasse Tok tilogmed bilde med mobilen for å bevise det, kan sende en mms om det er viktig hehe Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Navn: Eggehvite, 1L-10L boks Beskrivelse: Ren eggehvite som kan brukes til mye. Sist sett: Aldri sett i Norge, men det selges i USA. Dette er ett produkt jeg veldig gjerne skulle sett at rimi eller andre kjeder solgte. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: Eggehvite, 1L-10L boksBeskrivelse: Ren eggehvite som kan brukes til mye. Sist sett: Aldri sett i Norge, men det selges i USA. Dette er ett produkt jeg veldig gjerne skulle sett at rimi eller andre kjeder solgte. 6536913[/snapback] www.prior.no har akkurat dette. pepsi crystal smakte bringebær om jeg ikke husker feil:) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Stemmer det som Seserr sier, prior har stooore mengder med eggehvite.. Får det inn på kjøkkenet på jobben. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Stemmer det som Seserr sier, prior har stooore mengder med eggehvite.. Får det inn på kjøkkenet på jobben. 6541080[/snapback] Hvor hen da? Har sjekket prior.no og fant ingenting på produktlisten deres?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvor hen da? Det kommer en prior lastebil, med varer fra prior.. (Prior i Elverum har hvertfall, men veit ikke om de leverer til butikk) Lenke til kommentar
Judass90 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: Ukjent. Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god. Sist sett: midten av 1990. Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. 6491817[/snapback] ÅÅÅ ikke snakk da....får vann i munne av den...! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: Ukjent. Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god. Sist sett: midten av 1990. Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. 6491817[/snapback] ÅÅÅ ikke snakk da....får vann i munne av den...! 6541162[/snapback] Jeg og dama snakker om appelsinsjokoladen hele tiden. Det er liksom ikke det samme å bare spise båtene som man får kjøpt som løsgodt Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: ukjentBeskrivelse: nesten firkantet pinne-is, med tykt sitrontrekk utenpå og vaniljeis i midten. sitrontrekket kunne spises av i biter, sånn som en kan med sjokoladetrekk. tror den kom fra diplom is. Sist sett: 1990-92? Var det tutti-frutti biter i vaniljeisen? Savner iallefall en sånn is Fant den i butikken i fjor sommer, som en "Bestis". Men jeg er også sikker på at den isen forsvant fra butikkene en gang på tidlig -90 tall også. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: Pepsi Lemon Beskrivelse: Pepsi bare med en "twist of lemon" (sitron altså), eneste brusen fra Pepsi jeg noen gang har likt. Sist Sett: ca 2002 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Pepsi Lemon tror jeg da at jeg har sett veldig nylig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Navn: Fanta Shokata Beskrivelse: Ekstremt god brus med smak av hyllebær. Skjønte aldri hvor den ble av. Meget frisk og god smak. Sist sett: 2003 eller noe Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Pepsi Lemon tror jeg da at jeg har sett veldig nylig. 6541466[/snapback] Jeg også. Tror jeg så det i en butikk her i Drammen. Men kan ikke huske å ha sett det hjemme på en stund(Steinkjer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg