Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, handlet om en prinsesse eller noe, og 3 visemenn, så vidt jeg kan huske.

 

Du mener sikkert "Prinsesse Gullhår og de tre omreisende trubadurer" ?

 

797.jpg

 

Tror det var Nidar som laget disse kulene.. De første 10 smakte greit, resten smakte vondt :S

6535855[/snapback]

 

 

Ja, stemmer det. Dritdårlig serie, men godteriet var godt.

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Navn: Malaco Snører, Salt lakris

Beskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris

Sist sett: 90-tallet en gang

 

6488590[/snapback]

 

De så jeg sist på en mix kiosk ikke langt fra der jeg bor for omtrent en uke siden.

6488942[/snapback]

 

Ja, jeg tror også at du fortsatt kan få kjøpt det enkelte steder...

 

Husker da jeg var på en klasse tur en gang og jeg og en kammerat proppa i oss en hel pose med lakris snører... Vi fikk ganske så vondt i magen etter på... For ikke å si hvor mye luft man får i magen av det!!

Lenke til kommentar
Pink Panther-brus var et must hver gang det stod kebab på middagsmenyen da jeg bodde i Drammen i fjor. Om alle gode krefter står oss bi fører de den fortsatt på Snappys på Strømsø-sida. :)

 

Bamsesaft (eller hva det nå heter) så jeg så sent som før helga på Ultra Solsiden her i Trondheim. Noen steinkast derfra, på hjørnekiosken på Møllenberg, finnes kassevis med Flux Soda - både fra Trio i Skien og Brænne i Volda.

 

Hiver meg forøvrig på French Fries paprika-etterlysningen...  :love:

6504023[/snapback]

 

Pink Panter brus finnes enda! Jeg holdt på å få fnatt når jeg fant det ut og kjøpte ei kasse :love:

Tok tilogmed bilde med mobilen for å bevise det, kan sende en mms om det er viktig hehe

Lenke til kommentar
Navn: Eggehvite, 1L-10L boks

Beskrivelse: Ren eggehvite som kan brukes til mye.

Sist sett: Aldri sett i Norge, men det selges i USA. Dette er ett produkt jeg veldig gjerne skulle sett at rimi eller andre kjeder solgte.

6536913[/snapback]

 

www.prior.no har akkurat dette.

 

 

 

pepsi crystal smakte bringebær om jeg ikke husker feil:)

Lenke til kommentar
Navn: Ukjent.

 

Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god.

 

Sist sett: midten av 1990.

 

Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. :cry:

6491817[/snapback]

 

 

ÅÅÅ ikke snakk da....får vann i munne av den...!

Lenke til kommentar
Navn: Ukjent.

 

Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god.

 

Sist sett: midten av 1990.

 

Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. :cry:

6491817[/snapback]

 

 

ÅÅÅ ikke snakk da....får vann i munne av den...!

6541162[/snapback]

Jeg og dama snakker om appelsinsjokoladen hele tiden.

Det er liksom ikke det samme å bare spise båtene som man får kjøpt som løsgodt

Lenke til kommentar
Navn: ukjent

Beskrivelse: nesten firkantet pinne-is, med tykt sitrontrekk utenpå og vaniljeis i midten. sitrontrekket kunne spises av i biter, sånn som en kan med sjokoladetrekk. tror den kom fra diplom is.

Sist sett: 1990-92?

Var det tutti-frutti biter i vaniljeisen?

Savner iallefall en sånn is :love:

 

Fant den i butikken i fjor sommer, som en "Bestis". Men jeg er også sikker på at den isen forsvant fra butikkene en gang på tidlig -90 tall også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...