Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Navn: tucan

Beskrivelse: pinneis med to pinner i, som kan knekkes av til to iser. flere forskjellige smaker på samme isen. bilde av tucan-fugl på papiret

Sist sett: rundt 2000

6534548[/snapback]

Uff, den likte jeg aldri. Den syntes jeg smakte skikkelig syntetisk.

6534566[/snapback]

Men den var litt morsom da, 2 pinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff... blir jo helt sentimental når jeg tenker på den nydelige maten som ikke blir solgt lengre.

Her er det som jeg savner mest:

-Biff & Løk potetchips. Usikker på om det var kims eller maarud som lagde den, den var iallefall sinnsykt nydelig.

-Soho sjokoladen

-Drillo-is

-Blå mandag brusen. Var visst kreftfremkallende?! Sikkert derfor den var så god.

-Big One Pizza, Ham & Cheese. Satt og gråt når den ikke dukket opp i butikkhyllene. Var min yndlingspizza i flere år.

-Grandiosa Mild Taco. Nesten like glad i den som i Big One Ham & Cheese.

-Mövenpick is med pecan-nøtter og whisky. Kunne spise flere bokser for dag. Savner enda smaken.

-Tine milkshake med vanilje, og banansmak. Mye bedre enn dagens, som bare har sjokolade og jordbærsmak.

-Fox sitronkarameller. Tror ikke de blir laget enda, de var iallefall nydelige.

-Usikker på navn, men det var ovale, transparente sukkertøy med fruktsmak og sterke farger, pakket inn i hvert sitt plast-"papir". De var nydelige, smakte skikkelig "ekte". Eneste sukkertøyet jeg har hatt sansen for.

-Ferdigstekte\krydrede kyllingvinger i gul og gjennomsiktig plastpose. Eksotisk krydder, og fantastisk godt som lørdagskos foran tv'en.

-Gullbrød-sjokolade med lyst sjokoladetrekk (dagens har kun mørkt trekk). Nydelig.

Og sikkert enda mer enn det, som jeg ikke kommer på. Forresten, dæven det var mye! Nå ble jeg jo enda tristere enn før :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Savner også Delfin med solbriller-kjekskulene med sjokolade i! Hvorfor fjerner de slikt :dontgetit:

6503028[/snapback]

Den har de ennå. Hvertfall der jeg bor.

6534781[/snapback]

Samme her. Tror det bare er å lete i kjekshylla, så finner du :)

Lenke til kommentar
Navn: Ukjent.

Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god.

Sist sett: midten av 1990.

:cry::cry::cry:

Du skulle aldri ha mint meg på det!

Minnene! Når jeg kom på besøk til faren min i andre enden av landet når jeg var liten, og han ga meg en sånn sjokolade. UHUUU! :(

Lenke til kommentar

Navn: surface

beskrivelse: vanilje is med karamell saus(ikke den som er laget av brunet sukker) rørt inn i isen. isen ble laget til hyllest for terje håkonsen, skjeen var et surfebrett. sinnsykt god is som jeg savner

sist sett: 2001

Lenke til kommentar

Navn: Speidersnus

Beskrivelse : Bruspulver aktig pulver både i sølvpose og boks, såvidt jeg kan huske. Kanskje under navnet Hockeypulver i boksform? Var uansett en himmelsk smak på det. Husker jeg stappa masse speidersnus oppi kjeften og lata som jeg snusa :p

Det var liksom det eneste vi smågutta kunne stille opp med mot de store gutta som snusa :(

Savner speidersnus :cry:

Sist sett: Midten \ slutten av 80-tallet...?

Lenke til kommentar
Navn: Speidersnus

Beskrivelse : Bruspulver aktig pulver både i sølvpose og boks, såvidt jeg kan huske. Kanskje under navnet Hockeypulver i boksform? Var uansett en himmelsk smak på det. Husker jeg stappa masse speidersnus oppi kjeften og lata som jeg snusa :p

Det var liksom det eneste vi smågutta kunne stille opp med mot de store gutta som snusa :(

Savner speidersnus  :cry:

Sist sett: Midten \ slutten av 80-tallet...?

6535052[/snapback]

Hockeypulver lever i beste velgående.

Lenke til kommentar
Hockeypulver lever i beste velgående.

6535279[/snapback]

Ikke i beste velgående, men det finnes fortsatt ja. Dog i en litt mildere variasjon enn den gode gamle saken fra 80 tallet. Samme gjelder "salte bjørner". De ble også forandret slik at den etterhvert smakte mer lakris og mindre "salt".. :(

Lenke til kommentar

Mye som er blitt nevnt som jeg har glemt eksisterte. Biff og løk chips, og appelsinsjokoladen f.eks. :cry:

Det gikk en julekalender på tv for lenge siden, slutten av 90-tenker jeg, med de samme folkene som spilte i The julekalender, bare at denne serien kom etter det. Uansett, handlet om en prinsesse eller noe, og 3 visemenn, så vidt jeg kan huske.

Nå kommer poenget: Til denne serien hadde en eller annen godisfabrikant laget et godteri med samme navn som serien eller noe. Det var en liten metallboks med veldig små lakriskuler. Noen som husker denne?

De smakte utrolig godt. <3

Lenke til kommentar
Huff... blir jo helt sentimental når jeg tenker på den nydelige maten som ikke blir solgt lengre.

Her er det som jeg savner mest:

-Biff & Løk potetchips. Usikker på om det var kims eller maarud som lagde den,

6534837[/snapback]

Biff og Løk! Det husker jeg så sinnsykt. Broren min elsket det, så vi hadde ALLTID en pose Biff og Løk på lørdagenene. Det var godt potetgull, det. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...