oslofreak Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Har kjøpt meg ny datamaskin, men beholdt gamle mus og tastatur... Har problemer - i visse spill (Serious Sam 2 og WC3 så langt, har ikke rukket å teste så mange spill enda) med at musa iblant får en sinnsvakt høy sens og går helt ut til kantene av skjermen med en gang. I FPS-spill som SS2 resulterer dette i at jeg bare står og snurrer rundt, umulig å treffe noe som helst. Har prøvd med nyeste drivere til musa mi samt uten drivere i det hele tatt. Musa: Logitech MX510 Aldri hatt lignende problemer på forrige maskinen min... Bruker USB inngang der og også nå. Andre specs på maskinen: - Western Digital Raptor 150GB SATA, 16MB 10000RPM - Asus M2N-E S-AM2 nForce 570 Ultra, ATX, DDR2, GbLAN, S-ATA II, PCIe - Asus GeForce 7950GX2 1GB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, Retail - Crucial DDR2 BallistiX PC6400 1024MB CL4, Kit w/two matched BallistiX 64Megx64 - AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2, 1MB, BOXED m/vifte - Thermaltake Matrix VX Sort, Aluminium, Vindu, Kun 3,8 kg (Uten Strømforsyning) - Hiper Strømforsyning ATX 530W Sort, 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin - Creative SB X-Fi XtremeMusic, PCI, Retail PS! Problemene er ikke konstante, jeg kan iblant spille ganske lenge uten problemene - selv i SS2 og WC3, men når de begynner så varer de en stund... Edit: Maskinen er som sagt ny, så den er ikke proppa full av masse skit og faenskap. Har også oppdatert til SP2 (XP Professional) og søkt etter spyware, virus, etc... Endret 14. juli 2006 av OsLoFrEaK Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Du kan jo sette ned sencen i spillene da. Og på pc'en. Mvh. Neptaz. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Selvsagt prøvd... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Du må krysse ut "Deaktiver akslerasjon i spill" Mvh Erling Edit: dette gjør du på programvaren/driveren som følgte med musa. Endret 20. juli 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå