-¤Zen¤- Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei, lurerpå om noen kan gi meg tips om et gratis system for blogging. Gjør design selv, men koder ikke så mye selv. Har vert borti litt wordpress men vil ha noe litt mer "ferdig" Lenke til kommentar
Tore Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) www.blogtown.se bruker mange vet jeg... har du mulighet for MySQL så finn en ferdig et ferdig blogg oppsett på nettet og legge på ditt eget hotell... *hater å være avhengig av andre sider for at alt skal fungere* Endret 14. juli 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Har hotell hos b-one.net så ja har MySQL. Blogtown er vel mer som freewebs? Er som du sa lenger nede, leter etter et ferdig system for å legge på min egen server så jeg kan endre på det som jeg vill. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Se her du http://www.opensourcecms.com/ Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Takk takk, får se om jeg setteropp noe i løpet av dagen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hva mener du med mer "ferdig"? Wordpress har da det du trenger til bloggpublisering, samt en rekke plugins og themes Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ble Wordpress til slutt da Ingve, slappav kjøttpøkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå