Kolbu! Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jævla geeks som holder på med slikt piss på fritida, som å kle seg ut som harry potter og andre tryllemenn, løpe rundt i skogen og fekte med grankvister. Nå henviser jeg til dere som holder på med rollespill. Dere som driver med brettspill og har passert 20år gidder jeg ikke kommentere engang. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jævla geeks som holder på med slikt piss på fritida, som å kle seg ut som harry potter og andre tryllemenn, løpe rundt i skogen og fekte med grankvister. Nå henviser jeg til dere som holder på med rollespill. Dere som driver med brettspill og har passert 20år gidder jeg ikke kommentere engang. 6936548[/snapback] Er vel bedere en å lene seg mot en vegg og røyke? Anyway, noen som har spilt Talisman? Snakker spessielt om second edition her. Wikipedia Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Er vel bedere en å lene seg mot en vegg og røyke? Så alle som ikke spiller brettspill eller leker tryllemann røyker? (Gandalf røyker? er ikke han helten?) Endret 25. september 2006 av 6637Braindead Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Han er ikke "Braindead", han inhalerer ikke Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 KONGETRÅD... burde vært en egen avdelig på forumet for brettspill og rollespill. Jeg er leder i kongsberg strategi og rollespillklubb, og har lenge savnet et sted å diskutere spill inne på diskusjon.no 6491854[/snapback] Ey, hang på "klubben" i de gode gamle dagene bla. da vi hadde lokaler på TOS. Gode minner. Av brettspill så er AA ganske artig, verdensutgaven er selvsagt den beste. Av rollespill så har jeg spilt en godel D&D, men syntes det ble litt kjedelig etterhvert fordi det var for mye regler. Mindgame med skikkelig historie og artige karkaterer er mye viktigere enn hack'n slash regelstyrt rollespill. Spiller dog sjelden nå lenger. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jævla geeks som holder på med slikt piss på fritida, som å kle seg ut som harry potter og andre tryllemenn, løpe rundt i skogen og fekte med grankvister. Nå henviser jeg til dere som holder på med rollespill. Dere som driver med brettspill og har passert 20år gidder jeg ikke kommentere engang. 6936548[/snapback] Takk til deg. Jeg driver med begge deler (rollespill og brettspill), er 28 år og er, så vidt jeg vet, ikke "geek". Hva er vitsen med å grave opp en gammel tråd og skrive noe sånt? Du må være en geek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå