mard Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) He, jeg lurer på om noen der ute har noen tips til og få en meget treg pc til å gå raskere... Har en Dell som nermer seg 1 år, og problemet med den er at den går utruli tregt. Må vente minst 3 minutt etter den er slådd på til jeg kan gjøre noe. Jeg kjører virus scan'er ofte men ingen virus dokker opp... slettet alt unødvendig på pc'en men den er fortsatt like rask som en lada uten motor noen gode tips? Hvis det sku være nødvendig: Intel pentium 4 2,6ghz 256 MB ram 80 GB harddisk ( 40 gb igjen ) På forhand takk<3:) Endret 14. juli 2006 av MDahl Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 vel jeg har ingen direkte løsning på problemet ditt, men mer ram hadde sikkert ikke skada Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Mer RAM og en reinstallasjon av Windows (antar at du kjører Windows) vil nok forbedre hastigheten. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En god formatering og reinnstallering av Windows er herlig for en sliten pc. Jeg formaterer jevnlig, når jeg ser behovet. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Defragmenter diskene med PerfectDisk 7.0. Deretter formater du PC'en, og etter det legger du inn Windows_2003_eXPerience_Edition eller TinyXP_Beast_Edition (anbefaler førstnevnte). Når du har gjort dette skaffer du deg et AV program som ikke bruker mye ressurser (NOD32, AVG osv.). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå