Gå til innhold

9700 kort made by connect-3d

verwooks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke forskjelden er så stor på de kortene, ATI godtar ikke at produsentene forandrer på spesifikasjonene på 9700 kortet.

Har det nye Hercules 9700 kortet, med Rev. 1.3.. fungerer som en drøm det!! :smile: Ingen krasj på WinXP pro m/sp 1 + masse redigeings programmer for film, grafiske programmer, spill, SCSI, Firewirekort.. i det heletatt en maskin full til randen med dingsebumser.. ingen kræsj enda! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-17 13:29, skrev Nicroman:

Tror ikke forskjelden er så stor på de kortene, ATI godtar ikke at produsentene forandrer på spesifikasjonene på 9700 kortet.

Har det nye Hercules 9700 kortet, med Rev. 1.3.. fungerer som en drøm det!! :smile: Ingen krasj på WinXP pro m/sp 1 + masse redigeings programmer for film, grafiske programmer, spill, SCSI, Firewirekort.. i det heletatt en maskin full til randen med dingsebumser.. ingen kræsj enda! :smile:

ehh tror du jeg kan bytte mitt radeon 9700pro kort til et revisjon 1.3?

Lenke til kommentar

hmm... da har jeg et 1.1 kort..

Hva skal jeg gjøre? har følgende problem:

jeg har nettopp fått min nye pc.....

har prøvd alt av drivere, men skjermkortet vil ikke virke med 3d applikasjoner..black out..

det eneste som hjalp var og sette fsb til 100mhz da virker det...en stund ca 15-30min for det igjen kutter ut.

og ved 100mhz fsb blir min xp2100 bare en xp1500...

hva skal jeg gjøre?????

msi via kt4

360w psu

det eneste jeg har montert i kabinettet mitt er en 120gb hardisk og en cd brenner og skjermkortet.....skulle tro at 360w psu var god nok??

har prøvd ati kortet på en annen pc med 133mhz fsb (ikke et kt 4 kort)xp 1700 og der virker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...