Cryflopp Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hei jeg lurte på hvilket programmer man sletter filer for godt? jeg skal slette hele disken windows alt. altså et "kill" program , jeg husket en gang at noen hadde et program på en diskett så starta de den opp så skrev dem kill eller noe så ble alt sletta på veldig kort tid. og han som gjor det mente det ikke var mulig og gjennopprette filene igjen. så visst dere kan oppgi noen programer som gjør slikt at jeg bare kan putte det på en floppy disk og gjør det på den måten. så ville det vært fint. takk på forhånd gjerne en guide på hvordan man gjør det og Endret 13. juli 2006 av CrypTo2k Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Du kan jo fjerne disken i diskbehandling i Windows! Høyreklikk på Min Datamaskin -> Behandle -> Diskbehandling. Men er nok ikke så lurt å fjerne disken med Windows på derfra Bruk windows cden visst du skal formatere, du kan fjerne disken derfra og! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 BCWipe sletter alt og overskriver alle data med verdier du selv kan velge. (ELler bruke pre-definerte). Det kan slette slik at selv IBAS må gi tapt. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det spørs på formålet med slettingen. Er formålet at ingen noensinne skal finne data som er der nå så bruker du et sletteprogram som overskriver data mange ganger. Ønsker du bare en blank disk formaterer du den. Gjort på no time. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det spørs på formålet med slettingen. Er formålet at ingen noensinne skal finne data som er der nå så bruker du et sletteprogram som overskriver data mange ganger.Ønsker du bare en blank disk formaterer du den. Gjort på no time. 6487729[/snapback] Er et program som heter Eraser. kommer ofte med Komputer for alle bladet. er ikke sikker på hvor man finner det på nett. men det overskriver og sletter så mange ganger at det blir uleselig. Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 http://dban.sourceforge.net/ Brenn ut cd eller lag floppy, boot maskina fra det, kjør gjennom. Overskriver disken x antall ganger. Ganske trygt. Lenke til kommentar
Skofus Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 blancco. godkjent av forsvaret til å slette disker med... Lenke til kommentar
texaco Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 gjør som fader'n, grav dem ned på hytta Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 gjør som fader'n, grav dem ned på hytta 6489664[/snapback] Haha dagens Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 http://dban.sourceforge.net/Brenn ut cd eller lag floppy, boot maskina fra det, kjør gjennom. Overskriver disken x antall ganger. Ganske trygt. 6489508[/snapback] takk for alle svar, jeg gikk for denne metoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå