lars91 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hallo! Jeg har nettop kjøpt meg memmory stick til 360n min som jeg tengte jeg skulle bruke til backup og hvis jeg skulle til noen kompiser. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kopiere profilen min og alle savesa til memorysticken. Fant bare "move" når jeg lette igjenom. Takker for svar Er jo egentlig greit og vite for dere andre om det funker eller ikke da.. hvis det ikke funker har jeg jo gjort noe kjempedumt Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 det er vel bare move. jeg tror MS valgte feil ord Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hallo!Jeg har nettop kjøpt meg memmory stick til 360n min som jeg tengte jeg skulle bruke til backup og hvis jeg skulle til noen kompiser. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kopiere profilen min og alle savesa til memorysticken. Fant bare "move" når jeg lette igjenom. Takker for svar Er jo egentlig greit og vite for dere andre om det funker eller ikke da.. hvis det ikke funker har jeg jo gjort noe kjempedumt 6487419[/snapback] Prøv med move da vel. Om den ikke kopieres, men flyttes så kan du vel bare flytte den tilbake. Dessuten tror jeg, som Dofty sa, at MS har valgt feil ord. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Mener Major Nelson, på en av podcastene sine, prata noe om at en Live- profil bare kan eksistere et sted av gangen, p.g.a. potensielle problemer med synkronisering og noe greier.... Gjorde et kjapt søk: http://support.microsoft.com/kb/907698/en-us?sd=xbox "When a profile is moved to a memory unit for roaming, the profile is subsequently removed from the previous location. Additionally, when an Xbox Live enabled profile is recovered to another console by using the Profile Recovery feature, the previous profile is invalidated." .... "Note When you move profiles, saved games are not moved with the profiles. When you move saved games, profiles are not moved with the saved games." Endret 14. juli 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå