Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hei jeg bare lurte på om noen vet hvordan man bruker dette programet til og lage forum som jeg skal ha på hjemmesiden min :S, kjønner ikke helt hva av de tinga som er der som jeg skal downloade heller, kan dere hjelpe meg? her er linken http://www.punbb.org/downloads.php Endret 13. juli 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 På Windows-systemer - last ned PunBB 1.2.12 (zip). På UNIX-systemer - last ned PunBB 1.2.12 (tar/gzip). Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) takk :!: er ikke helt sikker på hvordan jeg bruker detta da men Endret 13. juli 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har aldri vært borti PunBB, men det normale å gjøre i slike tilfeller er å lese dokumentasjonen du finner på nettsiden. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 takk, skal se etter der :!: Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 valgte og bruke forumportalen.no istedenfor, mye enklere og forstå, lurte på hvordan jeg kan få adressen til og bli www.kisses.no/forum/index det var bare et exempel sellfølgelig håper dere kjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva i all verden er forumportalen.no? Det er vel bare å legge forumets filer på din server i mappen /forum. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 yeye. nå har det seg sånn at når man lager seg forum på forumportalen.no blir forumet lagra på internett ikke i filer. har sett folk som har forumportalen som sitt forum på sin hjemmeside. trur det er noen instilinger på administrasjons panelet på forumet som man må endre på, vet bare ikke hva :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå