Kjetil Lura Skrevet 18. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Fake skrev (2002-10-18 07:59):ågg jai skullæ hjerne lert mæj og skrivve nårsk. Jepp det ser sånt ut at du burde det ja. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 her er mine 2 hunder .. gidder ikke skriver mer.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 Er det springer spaniel du har? Anywyas håper ikke det er tisper og de heter mary-kate og ashley!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2002 Skulle faktisk ikke forandre meg siden kebab er helt på tuppe etter de 2 damene. Jeg kan ikke klandre han da , de ser jo "Rimelig" bra ut da.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvorfor kom dette emne opp da jeg søkte på asfaltmatter? :smile: Mamma har en sort Collie som heter Black Belita. Hu er sikkert 6-7 år. Hu er forbanna glad i å hente pinner. og hu bjeffer som en jævel. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2002 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 00:57, skrev SnowDOG_:Er det springer spaniel du har? Anywyas håper ikke det er tisper og de heter mary-kate og ashley!! Det er Cavalier King Charles Spaniel det er en han og en tispe (hihi) de heter Goldie og Dennis.. PS: 2 tisper i samme hus blir bare bråk ... men bra navn... hmm lurer på hva mine nesten hunder skal hete.. hmmm Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Yngvejos skrev (2002-10-31 17:58):Hvorfor kom dette emne opp da jeg søkte på asfaltmatter? :smile: Sikkert derfor: Quote: Bisarre skrev (2002-10-17 19:10):...med en fart av 45km/t. Det sier litt, da den på asfalt greier ca 50km/t. (Dette er selvfølgelig etter speedometeret).... Lenke til kommentar
alos Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Har en 1 1/2 år gammel gordon setter tispe, liten krabat som er en j**** god jeger.(funker også godt på katter) Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har ikke hund, men jeg har en venn som er hund. Jeg er venn med eieren og da. :wink: Det er blanding: 2/4 Schäfer 1/4 Husky 1/4 Dobermann Det er et råskinn av en bikkje med 2 personligheter. utendørs eier den ikke smertegrense, og er det råskinnet, som ikke lar seg herse med av andre hunder. Innendørs er den bare kosete og snill. Den gjør ikke annet en å kose og håpe på mat. Den bjeffer heller aldri. Verdens beste hund. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Noen som har noen erfaringer med Jack Russel Terrier? Har innmari lyst på en sånn en, men lurer på om den kanskje krever litt _vel_ mye... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 har 3 hunder:) 2stk st.bernard (ei tispe og en kastert hann) de er ganske sporty og leker mye. hannen eter allt, tilog med slik fuglemat med grønnt nett (han spiste hele) har også en kavalier kings charles spaniel som er Veldig liten, den spiser bare hvis du mater den. den er kjempeliten og tynn og følger etter morra mi uansett hvor a går. hunder er koselige dyr:) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Vi har en Setter-blanding... Hun er 7-8 måneder, Og er helt svart. Hun er ikke særlig godt dressert, men hune er såååå snill. Den fineste setter-blandingen jeg har sett. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 Hadde en nydelig golden retriver med navn Lady. Nå har jeg "bare" en katt med navn Sir. Hunder er fantastiske dyr, har desverre ikke tid til å å oppdra en ny valp så det blir nok noen år før jeg får meg ny hund ja. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. november 2002 Rapporter Del Skrevet 1. november 2002 To hunder i min familie. En tibetansk spaniel som bjeffer som bare F. Og en blandingshund som må være planetens snilleste hund. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 10:49, skrev Guybrush:Noen som har noen erfaringer med Jack Russel Terrier?Har innmari lyst på en sånn en, men lurer på om den kanskje krever litt _vel_ mye... Kjenner en som har en jack russel terrier og hun sier at de er meget lydige og lett å kontrollere. Den er meget snill og gal etter tisper men med dominante hanner går det ikke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 11:05, skrev venomzorg:har 3 hunder:)2stk st.bernard (ei tispe og en kastert hann)de er ganske sporty og leker mye.hannen eter allt, tilog med slik fuglemat med grønnt nett (han spiste hele)har også en kavalier kings charles spaniel som er Veldig liten, den spiser bare hvis du mater den.den er kjempeliten og tynn og følger etter morra mi uansett hvor a går.hunder er koselige dyr:) Er det ikke et h*lvete når de røyter? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. november 2002 Rapporter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 02:28, skrev SnowDOG_: Quote: Den 2002-11-01 11:05, skrev venomzorg: har 3 hunder:) 2stk st.bernard (ei tispe og en kastert hann) de er ganske sporty og leker mye. hannen eter allt, tilog med slik fuglemat med grønnt nett (han spiste hele) har også en kavalier kings charles spaniel som er Veldig liten, den spiser bare hvis du mater den. den er kjempeliten og tynn og følger etter morra mi uansett hvor a går. hunder er koselige dyr:) Er det ikke et h*lvete når de røyter? har hundebur ute og de får bare ligge i ganen inne, så det er ikkenoe problem :] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2002 Rapporter Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 00:12, skrev glabba:En tibetansk spaniel som bjeffer som bare F. tyder på dårlig oppdragelse det :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå