Gå til innhold

Magic The Gathering. Pris på samling?

Wollis

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg kom nettopp på at jeg har noen tusen Magic The Gathering kort hjemme. De aller, aller fleste er i fra Revised Edition og er i bra til mint stand. Jeg tror jeg har de fleste av hva Revised hadde å by på, inkludert Vesuvian Doppelganger og mange Birds of Paradise. Er det noen som vet hva en slik samling går for?

På forhånd takk for alle svar!

Wollis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må du skrive en liste over alle rares, så er det sikkert noen som kan hjelpe deg. Ellers kan du ende opp med å få mye mindre enn den er verdt. Kan også være en ide å selge mange av kortene separat. Mer arbeid, men høyst sannsynlig mer penger også.

Lenke til kommentar

Prøvde å selge min lille samling på QXl for en stund siden, det endte med total fiasko. Jeg la 10 rare, 15U og 20C i hver pakke og tenkte at 100kr inkl. frakt må vel være en ålreit pris for en sånn pakke. Har noen store kort som f.eks Serra Avatar, Vampiric Tutor og det er noen andre store kort som jeg ikke husker navnet på. Det endte med at jeg fikk solgt 1 stusselig pakke til 100kr, men måtte betale 22kr i frakt og ca 50kr til QXL i provisjon. Har aldri sett så stusselige 30kr i mitt liv :)

Lenke til kommentar

Ok, takker for svar folkens! Var vel det jeg fryktet. Får telle dem opp og se hva jeg gjør når jeg forhåpentligvis kommer hjem senere i sommer...lang eksamensperiode.

Wollis :)

Edit: Leif.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...