fwsotern Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 rai rai, var vell det reneste bildet syns jeg. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det kunne helt sikkert blitt brukt i en reklame... eller vinmonopolets katalog i det minste. Tommy Lenke til kommentar
contempt Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg likte rai,rai best.. Passer vel til min stil kanskje, hehe. God kreativitet også! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ser ut til å gå mot en spennende avslutning. "Musikk i mine ører" har ledet lenge, men med "Rai, Rai" og "V for Vivaldi" hakk i hel. Akkurat nå ligger imidlertid "Rai, Rai" et lite hode foran, og "V for Vivaldi" ligger heller ikke håpløst langt etter... Torsdag kl 21 faller imidlertid dommen... Siden alle dere tre ligger så godt an, vil jeg anbefale at dere begynner å tenke nytt tema nå, slik at den av dere som vinner er klare til å arrangere ny konkurranse fra fredag... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Gøy at det er såpass jevnt ja. Det tyder på at interessen for disse konkurransene ikke har avtatt, men snarere tvert i mot. Tommy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Gøy at det er såpass jevnt ja. Det tyder på at interessen for disse konkurransene ikke har avtatt, men snarere tvert i mot. Tommy 6511369[/snapback] Ja jeg er enig, og det til tross for at det er ferietid nå! Nå må vi vel få et underforum snart? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600581 Endret 18. juli 2006 av sentimental Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Håper forresten ikke at de som har fått få eller ingen stemmer, blir skremt fra å delta senere! Denne gangen var det kanskje 3 bilder som skilte seg spesielt ut, og derfor er det de som får de fleste stemmene. Men det betyr nødvendigvis ikke at de andre er dårlige. Bare for å ta et eksempel; "Concrete Speaker" har foreløpig bare fått en stemme, likevel er jo dette ganske kreativt løst likevel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg tror ingen blir skremt nei. Selv tenker jeg det er viktigst å delta, og om andre bilder er bedre enn mine, ja så har akkurat de fortjent å vinne og ikke jeg. Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å være med på hver konkurranse frem over, så langt det lar seg gjøre. Endret 18. juli 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Flott innstilling Ustedalen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes dere bør legge til en link til bidragstråden i første post når den har kommet opp med poll. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg må riktig nok si jeg reagerer på en ting, og det er at bildene får så utrolig få stemmer etter at såpass mange har vært innom å sett. Hittil har det vært 509 besøkende og bare 45 stemmer. Riktig nok har sikkert en del av oss som har deltatt vært innom for å se hvordan avstemmingen går, men jeg tror riktig nok ikke vi har vært innom så mange ganger. For meg virker det som om det bare er de som er i bildekritikken til vanlig som stemmer, mens andre ser igjennom, uten å ta seg bryet å trykke på en knapp for å vise hvilket bilde de synes er best. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) I første runde ble det avgitt 128 stemmer (og over 1800 views!) . Det er ikke så unaturlig at aktiviteten faller av dramatisk i juli pga. ferie, men konkurransen fikk også god drahjelp av å bli førstesidesak på Akam.no... Kunne man fått til noe slikt ukentlig? Endret 18. juli 2006 av Anew Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 I tillegg er vel alle vi som bidrar innom og sjekker åssen det ligger an med jevne mellomrom, så det genererer et par treff om dagen. Dette burde absolutt fått mer oppmerksomhet. En link på forsiden til ukens konkurranse hadde vært kjekt, og helst et eget underforum. Jeg skal prøve å tipse forumgutta om å gi fotokonkurransene litt oppmerksomhet i de artiklene om "forumuken som gikk", eller hva de artiklene kalles, det kan kanskje øke aktiviteten både på stemmingen og bidragene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 59 avgitte stemmer, og én stemme skiller 1. og 2. plass.... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mindre enn én time igjen av avstemningen, og fortsatt skiller bare en eneste stemme mellom 1. og 2. plass. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Weeee!! Sitter å fintenker på neste oppgaven nå Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Grattis! En verdig vinner, vil jeg si. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer ja! Pent bilde Jeg blir bare mer og mer fasinert av foto. Venter spent på neste tema. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Må få lov til å gratulere vinneren med seieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå