Bimmelom Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei. Jeg skulle ha skiftet navn på Ipoden. Den heter nå: Christer's Ipod på Itunes. Men, jeg vil skifte til noe annet. Hvordan gjør jeg det ? I samme slengen, kan noen forklare meg hvordan jeg laster over sanger fra Itunes til Ipoden ? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 kjenner ikke til iTunes men gå til "Hjelp" i iTunes? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Når jeg skal overføre fra iTunes til mp3-spilleren bare markerer jeg de sangene jeg vil ha, så drar jeg de over til iPod'en. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Fikk over 6300 sanger nå isted, var ikke så vanskelig. Men, peiling på hvordan jeg skifter navn på Ipoden ? Inne på Itunes står det Christers Ipod, men det skal den ikke hete. Hvordan ? Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Når du oppdaterer ipoden med Ipod update som du finner på www.apple.com så får du spørsmål om hva den skal hete. Mao du må "reformatere" hele ipoden Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Ok, hvor finner jeg Ipod Update ? Fant det ikke på www.apple.com Og, Apple ID er noe jeg ikke har. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Første treff i google på ipod update... http://www.apple.com/ipod/download/ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Ok. Nå har hele driten hengt seg opp. Forbanna møkk. Noe greier jeg kan gjøre ? Ta ut batteri på en eller annen måte ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Står i instruksjonsboka hvordan man åpner en ipod som har fryst seg. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Har ikke instruksjons boken. Den ligger i Spania Men, jeg fant ut av det Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tror du kan bytte navn ved bare å dobbeltklikke der det nåværende navnet ditt står (under bibliotek osv). Da kommer navnet opp i blått, og da er det bare å skrive inn nytt navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå