gnott Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Har hatt denne pc-en i litt over en uke nå. Sliter litt med å tro at det er et 8 cellers batteri i denne pc-en siden batteriet bare varer i litt over en time når jeg kjører komponentene på det hardeste med vanlig surfing. Jeg var på euronics der jeg kjøpte pc-en å hørte om det var et 8-cellers batteri og det fikk jeg bekreftet at det var, men hvorfor varer batteriet i bare litt over en time når det egentlig skal vare i 4 timer ? Takker for alle svar fra dere - Gnott Endret 13. juli 2006 av gnott Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Grunnet du har 4 celler batteri. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Oppskrift på svar. Copy "Acer AS 1642 ZWLMI" og lim inn i søkemotoren google og trykk søk. velge femte alternativ fra toppen, trykk produkt informasjon, velg batteri og vòila! Lenke til kommentar
gnott Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Jada-jada: Er du sikker ? Hvordan kan det være et 4-cellers batteri når jeg var på euronics å hørte med de, og de sa det va 8-cellers. Jeg fikk se at de gikk inn på hjemmesiden der de bestiller fra og der sto det 8-celler på spesifikasjonene. regga: Fant ikke det du mente, har du link ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jada-jada: Er du sikker ? Hvordan kan det være et 4-cellers batteri når jeg var på euronics å hørte med de, og de sa det va 8-cellers. Jeg fikk se at de gikk inn på hjemmesiden der de bestiller fra og der sto det 8-celler på spesifikasjonene. regga: Fant ikke det du mente, har du link ? 6489690[/snapback] Batteritiden taler for seg selv... Enten har du fått 4 celler eller så har du et defekt batteri og da er det reklamasjon. Har 8 celler batteri i vår maskin og den drar seg over 5 timer ved vanlig bruk... Lenke til kommentar
gnott Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Okei takk for hjelpen =) Han på euronics sa jeg måtte tømme batterie helt, så ladde opp igjen noen ganger for å få bedre batteritid og det har jeg gjort, men har ikke fått noe bedre batteritid. Tror jeg bare skal reklamere på den å få meg en ny Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jada-jada: Er du sikker ? Hvordan kan det være et 4-cellers batteri når jeg var på euronics å hørte med de, og de sa det va 8-cellers. Jeg fikk se at de gikk inn på hjemmesiden der de bestiller fra og der sto det 8-celler på spesifikasjonene. regga: Fant ikke det du mente, har du link ? 6489690[/snapback] http://www.ciao.co.uk/Productinformation/A...6479912#Battery Lenke til kommentar
gnott Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Skal levere inn pc-en i morgen og trenger da hjelp til å finne den billigste samme pc-en med 8-celler batteri (Acer AS 1642 ZWLMI) Noen som kan hjelpe med å finne den billigste med 8-celler batteri ? Setter stor pris på hjelpen! Lenke til kommentar
gnott Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Ingen som kan hjelpe ? 6519448[/snapback] Selfølgelig kan man hjelpe Her er den billigste med 8 celler batteri http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...7542&plid=67542 Lenke til kommentar
gnott Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Takk takk! Bra dere hjelper til Den på elprice til 6995 er vel med 4-celler batteri ja ? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Takk takk! Bra dere hjelper til Den på elprice til 6995 er vel med 4-celler batteri ja ? 6519714[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
gnott Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Ok takker for hjelp Bestiller meg den fra XD da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå