Gå til innhold

Batteritid på Acer AS 1642 ZWLMI

gnott

Anbefalte innlegg

Har hatt denne pc-en i litt over en uke nå.

Sliter litt med å tro at det er et 8 cellers batteri i denne pc-en siden batteriet bare varer i litt over en time når jeg kjører komponentene på det hardeste med vanlig surfing.

Jeg var på euronics der jeg kjøpte pc-en å hørte om det var et 8-cellers batteri og det fikk jeg bekreftet at det var, men hvorfor varer batteriet i bare litt over en time når det egentlig skal vare i 4 timer ?

Takker for alle svar fra dere

- Gnott

Endret av gnott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada-jada: Er du sikker ? Hvordan kan det være et 4-cellers batteri når jeg var på euronics å hørte med de, og de sa det va 8-cellers. Jeg fikk se at de gikk inn på hjemmesiden der de bestiller fra og der sto det 8-celler på spesifikasjonene.

regga: Fant ikke det du mente, har du link ?

Lenke til kommentar
Jada-jada: Er du sikker ? Hvordan kan det være et 4-cellers batteri når jeg var på euronics å hørte med de, og de sa det va 8-cellers. Jeg fikk se at de gikk inn på hjemmesiden der de bestiller fra og der sto det 8-celler på spesifikasjonene.

regga: Fant ikke det du mente, har du link ?

6489690[/snapback]

Batteritiden taler for seg selv...

Enten har du fått 4 celler eller så har du et defekt batteri og da er det reklamasjon.

Har 8 celler batteri i vår maskin og den drar seg over 5 timer ved vanlig bruk...

Lenke til kommentar

Okei takk for hjelpen =)

Han på euronics sa jeg måtte tømme batterie helt, så ladde opp igjen noen ganger for å få bedre batteritid og det har jeg gjort, men har ikke fått noe bedre batteritid.

Tror jeg bare skal reklamere på den å få meg en ny

Lenke til kommentar

Skal levere inn pc-en i morgen og trenger da hjelp til å finne den billigste samme pc-en med 8-celler batteri (Acer AS 1642 ZWLMI)

Noen som kan hjelpe med å finne den billigste med 8-celler batteri ?

Setter stor pris på hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...