Gå til innhold

Vedr. Onecall faktura

Anbefalte innlegg

Har OneCall kontantkort fra før, men vil nå gå over til OneCall faktura, for dett er veldig bra for meg! :D Men jeg lurer på om noen har kjennskap til om man kan sjekke forbruket man har hver måned på en eller annen måte? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja... det er jo liksom en funksjon på 'Mine sider' på Onecall som heter 'Samtalespesifikasjon', men der finner jeg bare 'ingen transaksjoner' hele tiden...hadde jo vært greitt å kunne følge med litt, så man vet hvor mye denne fakturaen kommer til å bli, eller?

Lenke til kommentar

D'OH!!....Jeg fant jeg fant...

Gå inn på 'Mine sider'. Velg 'Faktura', 'Samtalespesifikasjon', velg 'Utfakturert' fra nedtrekksmenyen for 'Fakturaperiode' på venstre side. Det er jo i og for seg logisk...man må bare vite det.

Lenke til kommentar

What? Jeg har OneCall faktura, men det ser ut som de har tenkt å fakturere meg for samtaleminuttene mine! :ohmy: Man skal da få 40 gratis minutter i måneden, og jeg har bare ringt 20 minutter enda. :no:

Endret av Dubster
Lenke til kommentar
What? Jeg har OneCall faktura, men det ser ut som de har tenkt å fakturere meg for samtaleminuttene mine!  :ohmy: Man skal da få 40 gratis minutter i måneden, og jeg har bare ringt 20 minutter enda. :no:

6567065[/snapback]

Det trekkes fra når de lager den faktiske fakturaen :-)

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...