JAPCU Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Pc'n min vil ikke alltid starte. Det er først etter å ha trykket på restart knappen noen ganger. Tar vanligvis 5-10 restarts at det starter "skikkelig". Vanligvis får jeg bare en svart skjerm. Intet pip. Noen ganger grafikkort bios skjerm. Intet pip Låser seg. Andre ganger grafikkkort bios OG pip. Låser seg. Har skjedd at pc'n starter på 1. forsøk en gang... Irriterende lite problem.. :=) Det hele skjedde da jeg kjøpte et nytt grafikkkort (gainward nv 7800gt 512. Det skjer ikke med det gamle. (sapphire Ati Radeon x700) Hovedkort: Asus A8N-SLI nyeste BIOS Noen forslag til hva som forårsaker dette? All hjelp er Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det sier seg vel selv, at da er det en feil med det nye grafikkortet ellers så er det ikke fult så kompatibelt med maskina di. Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Den burde ikke være det... Hvorfor? Er jo t.o.m. nvidia gfx kort på nvidia chipset. Har aldri hørt om noe liknende før... Noen som har erfaring med at flashing av gfx BIOS hjelper? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Flashing av BIOS på skjermkort skal ikke være nødvendig. Hvilken strømforsyning har du? Bytt tilbake og se om problemet forsvinner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå