Geek9999999999 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei, Har to pc'er på et rom. Og det jeg lurte på var om hvordan jeg skal sende en fil fra den ene pc'en til den andre på et nettverk. Jeg har gått på egenskaper i et mappe og da valgt en mappe jeg vil dele i nettverket. Men hvordan skal jeg få den andre pc'en til å motta denne mappen? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Regner med du har XP siden du ikke har spesifisert annet (?) Klikk på Ikonet "mine nettverkssteder" på desktopen din. Der burde du kunne finne det du leter etter, så fremt begge har samme workgroup... Lenke til kommentar
Geek9999999999 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Finner ikke den andre datamaskinen på mine nettverksteder Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Finner ikke den andre datamaskinen på mine nettverksteder 6486666[/snapback] Shit at jeg ikke sitter på WXP på nå, sitter på linux, så litt vanskelig å kjøre support da. Det man må gjøre da er å sjekke om workgroup er den samme, men det får kanskje noen med WXP hjelpe deg med, husker ikke det i farten... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Her Kanskje den kan komme til nytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå