PaoloMaldini Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) hei, skjermen min har blitt helt rar, jeg har en RADEON 9800 SERIES, det er noe med fargebit som er problemet. jeg kan bare velge 4bit, ikke noe annet. jeg ønsker 32 bit... Tusen takk på forhånd vis du kan hjelpe meg.. her er et bilde av Deskop mitt: Endret 13. juli 2006 av vettz Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 har du prøvd å slette driverne og installere dem på nytt? Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 nei, jeg har søkt på google og prøvd å finne nye, men vet ikke ossen.. og jeg vet ikke ossen jeg sletter driverne! Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Alle ATi driverne kommer i en pakke som heter catalyst. Se på ati.com og last ned catalyst pakken til XP. Når du har gjort det. Høyreklikk "Min datamaskin". Velg egenskaper. Velg fliken "Maskinvare". Velg "Enhetsbehandling". Finn "skjermkort". Der vil du finn Ati Radeon 9800 kortet ditt. Kanskje 2. Slett begge ved å høyreklikke dem og trykke "Avinstaller". Start maskinen på nytt. Installer catalyst driverne. EDIT: Du trenger bare selve driveren. "display driver only". Ca 12 MB Endret 13. juli 2006 av JAPCU Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 www.ati.com - Drivers & Software - "ditt operativsystem" - RADEON - Catalyst 6.6 Windows XP - Driver Download Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå