avtrekkeren Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Har SLI-konfigurasjon, 2 kort med 2xDVI + bl.a. s-video ut som jeg skal bruke mot TVn i stua. Har knotet i over en time nå med å få bilde på TVn, men det lar seg kun gjøre når jeg deaktiverer SLI Monitoren står i DVI på kort 1, og TV står tilkoblet via s-video på kort 1. Da oppdager ikke maskina TVn, i motsetning til når SLI er skrudd av. Noen som har peil? edit: Det merkelige er at det er bilde på TVn før windows loader, og med en gang windows er lasta så forsvinner det. Det nye kontrollpanelet kræsjer dessuten hver gang jeg prøver å detektere nye skjermer (kjører 91.31). Kanskje på tide med reinstallasjon... Endret 13. juli 2006 av KriFos Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Anbefaler det driver 91.33... Mindre problemer med kontrollpanelet der... Den lastes ned under Beta-drivere hos nVidia. SLI støtter ikke flere skjermer samtidig. Skal du bruke SLI sammen med TV'en så må du kun bruke TV-ut, ingen skjermer. Hvilket output SLI skal ha stiller du i SLI menyen i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 SLI Har selv SLI x2 7900gt512mb =1024mb Men jeg heller får ikke brukt den funksjonen når jeg vil spille på tv'en. Jeg har prøvd det meste men det bare går ikke, uansett når jeg bruker bare tv skjermen. Har testet alle driverene jeg har også. (de nye) Men skal fortsatt sjekke, eller om det kommer noen turbohackere og viser oss om det går eller ikke går:P:P Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Anbefaler det driver 91.33... Mindre problemer med kontrollpanelet der...Den lastes ned under Beta-drivere hos nVidia. SLI støtter ikke flere skjermer samtidig. Skal du bruke SLI sammen med TV'en så må du kun bruke TV-ut, ingen skjermer. Hvilket output SLI skal ha stiller du i SLI menyen i kontrollpanelet. 6487003[/snapback] Ok, takk. Da var det ikke meg det var noe galt med da... Dumt å måtte stille for hver gang jeg skal bruke tv'n da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå