kabelsatan1 Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har skaffet med Logitechs Cordless Optical, og er temmelig fornøyd med det, bortsett fra ÈN (sinnsykt) viktig ting: Musa mi er et helvette! Plutselig forsvinner den opp eller ned i et eller annet hjørne, og jeg tipper det ikke er noe vits i å forklare hvor frustrerende det er. Har søkt både her og der uten å finne noe annen forklaring enn "at elektriske enheter kan slå inn". Vel, nå er det engang sånn at det er ganske vanlig å ha en bråte elektriske enheter ved pc'en... Noen som har noe fornuftig løsning? Nå har prøvd ørten forskjellige plasseringer for receiveren, men det er kun marginal bedring... *snufs: Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Heisann!! Jeg regner med at det er musepekeren på skjermen som flytter drastisk på seg! Om du ikke har fjernet logitech driverene ennå, så gjør det NÅ... Bruk standard windows drivere og problemet skulle løse seg... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det er drivere som er problemet. Hvis du ikke har installert drivere installerer du det, hvis du har, fjerner du de. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Drivere borte vekk nå = musa "frisk" igjen! :smile: Hjertelig takk! Bare lurer på hvordan det er mulig å lage så inni heite dårlige drivere... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Tror ikke det er slik driverene funker for folk flest... Har du forresten prøvd å laste ned de nyeste driverene? Jeg gidder ikke å innstallere driverene, fordi da funker ikke scrollehjulet i spill. Det er dårlig det! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvorfor har alle så mye problemer med Logitech driverne? Har 2 forskjellige optiske logitech mus en coordless og en med coord (ble lei av at batteri'ene røyk i WC3) Jeg har lagt inn driverne til begge to, og de har funket veldig bra hver eneste gang.. Jeg har derimot hatt problemer når driverne ikke var inne. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Er ikke bare Logitech som har problemer med drivere! Kjøpte "Genious" trådløst tastatur og mus fra Clas Ohlson. Fikk feilmelding på tastaturdriveren/pgr.varen ved oppstart. Og når jeg skrev på tastaturet endret plutselig tastene funksjon. "L" logget ut av windows, "A" avsluttet windows!!! Og litt flere taster føkka, men jeg fant aldri ut hva hvem gjorde. Prøvde 3-4 forskjellige drivere. Ingen ting hjalp! Skulle funke på win XP. Så Clas fikk tilbake det tastaturet... Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå