Gå til innhold

Logitech Cordless Optical "på jordet"

Anbefalte innlegg

Har skaffet med Logitechs Cordless Optical, og er temmelig fornøyd med det, bortsett fra ÈN (sinnsykt) viktig ting:

Musa mi er et helvette! Plutselig forsvinner den opp eller ned i et eller annet hjørne, og jeg tipper det ikke er noe vits i å forklare hvor frustrerende det er. Har søkt både her og der uten å finne noe annen forklaring enn "at elektriske enheter kan slå inn". Vel, nå er det engang sånn at det er ganske vanlig å ha en bråte elektriske enheter ved pc'en...

Noen som har noe fornuftig løsning? Nå har prøvd ørten forskjellige plasseringer for receiveren, men det er kun marginal bedring... *snufs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har alle så mye problemer med Logitech driverne?

Har 2 forskjellige optiske logitech mus en coordless og en med coord (ble lei av at batteri'ene røyk i WC3)

Jeg har lagt inn driverne til begge to, og de har funket veldig bra hver eneste gang..

Jeg har derimot hatt problemer når driverne ikke var inne.

Lenke til kommentar

Er ikke bare Logitech som har problemer med drivere! Kjøpte "Genious" trådløst tastatur og mus fra Clas Ohlson. Fikk feilmelding på tastaturdriveren/pgr.varen ved oppstart. Og når jeg skrev på tastaturet endret plutselig tastene funksjon. "L" logget ut av windows, "A" avsluttet windows!!! Og litt flere taster føkka, men jeg fant aldri ut hva hvem gjorde.

Prøvde 3-4 forskjellige drivere. Ingen ting hjalp! Skulle funke på win XP. Så Clas fikk tilbake det tastaturet...

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...