elektroboy Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei, et spm: Vet dere sånn ca hva de fleste lakkerings verksted tar for å lakkere en frontfanger? Da mener jeg at de gjøre hele jobben, med å pusse å slikt! Takker for svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei, et spm: Vet dere sånn ca hva de fleste lakkerings verksted tar for å lakkere en frontfanger? Da mener jeg at de gjøre hele jobben, med å pusse å slikt! Takker for svar 6486114[/snapback] Fikk tilbud på 1500,- på bilen min Saab 9-3 uten mva (svart) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kremt er godt innafor. Normalen ligger innenfor sjiktet 2-3000, avhengig av lakkfarge/type. Skal ikke si dette med 100% sikkerhet, men mener svart koster mindre pga. at dette er en ren farge, uten blandinger og som ikke trenger klarlakk. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 låner tråden. Har en a4 05mod. med en eller annen slags lakk skade på bakfanger. Snakka med en lakkerer jeg kjenner, pris 3000,- svart arbeid. Bilen er svart metallic. Priser på dette har jeg ikke peiling på. Er dette en fin pris? Lenke til kommentar
Rick Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 låner tråden. Har en a4 05mod. med en eller annen slags lakk skade på bakfanger. Snakka med en lakkerer jeg kjenner, pris 3000,- svart arbeid. Bilen er svart metallic. Priser på dette har jeg ikke peiling på. Er dette en fin pris? Muligens litt stiv pris med tanke på at det er uten MVA. Dra til en annen lakkerer og spør hvor mye det blir og koste med MVA, så får du finne ut selv om du syns du sparer så mye at det er verd å ofre garantien for. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fikk tilbud på 1500,- på bilen min Saab 9-3 uten mva (svart) Fargen spiller vel ingen rolle? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Morsom du Fredrik Under bordet tenker jeg, eller var det svart av farge? :hmmm: Lenke til kommentar
Rick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror jo også at det var svartarbeid det var snakk om her tidligere. Fargen har derimot litt å si på prisen, etter om det er metalik lakk eller tett farge. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 låner tråden. Har en a4 05mod. med en eller annen slags lakk skade på bakfanger. Snakka med en lakkerer jeg kjenner, pris 3000,- svart arbeid. Bilen er svart metallic. Priser på dette har jeg ikke peiling på. Er dette en fin pris? Muligens litt stiv pris med tanke på at det er uten MVA. Dra til en annen lakkerer og spør hvor mye det blir og koste med MVA, så får du finne ut selv om du syns du sparer så mye at det er verd å ofre garantien for. fikk et annet tilbud på 2500,- for bare lakkering, ikke med avmonteringsjobb/pussing i prisen eller noe slikt. Så går for 3000 - kronerstilbudet. Får bare være litt dyrt Lenke til kommentar
Rick Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det koster å få ting gjort av folk som kan det.. dyrt med både rørlegger og elektrikere så da burde vel vi som er billakkerere også få lov til å ta noen kroner for jobben Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det koster å få ting gjort av folk som kan det.. dyrt med både rørlegger og elektrikere så da burde vel vi som er billakkerere også få lov til å ta noen kroner for jobben Så klart Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sant nok, men 50-60.000 (og oppover) for hellakkering høres selvfølgelig vanvittig mye ut for "mannen i gata.." Lenke til kommentar
Rick Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sant nok, men 50-60.000 (og oppover) for hellakkering høres selvfølgelig vanvittig mye ut for "mannen i gata.." At det høres veldig mye ut kan jeg godt skjønne, jeg kan f.eks ikke skjønne hvorfor det skal være så dyrt å få montert nytt sikringskap.. Er tross alt mye jobb hellakkere en bil av litt størrelse, og skal man bytte farge på en bil er det helt fenomenalt mye arbeid! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg kan f.eks ikke skjønne hvorfor det skal være så dyrt å få montert nytt sikringskap.. Å skifte et sikringsskap koster ikke stort da, men selve skapet, automatsikringer, jordfeilbryter, måler osv koster mye... faktisk ganske mye mer enn lakk, tape, plast, tynner osv.. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 jeg kan f.eks ikke skjønne hvorfor det skal være så dyrt å få montert nytt sikringskap.. Å skifte et sikringsskap koster ikke stort da, men selve skapet, automatsikringer, jordfeilbryter, måler osv koster mye... faktisk ganske mye mer enn lakk, tape, plast, tynner osv.. Var da det jeg tenkte på, ett skap med alt innhold.. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kan vel fikse deg et sikringsskap hvis du lakkerer bilen min Lenke til kommentar
Rick Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kan vel fikse deg et sikringsskap hvis du lakkerer bilen min Vist du bor i troms så kan vi alltid bli enig om noe, bytte tjenester er jo en fin måte å betale Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kan vel fikse deg et sikringsskap hvis du lakkerer bilen min Vist du bor i troms så kan vi alltid bli enig om noe, bytte tjenester er jo en fin måte å betale Helt enig, men Troms ble litt langt å kjøre (Holder til i Akershus ) Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 jepp, men denne tråden gikk vel litt oftopic, tviler på at han er ute etter montert lakk og lakkert sikringsskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå