iChristian Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Er det noen andre enn meg som har opplevd at editoren for å lage innlegg er forskjellig i forskjellige browsere som opera og firefox? På jobben bruker jeg Opera og når jeg skal skrive innlegg der så har jeg en veldig brukervennlig editor som viser deler av kodingen (som f.eks til <a...) men ikke annen kode (som <br>). Mens når jeg nå kom hjem hvor jeg bruker Firefox så har jeg en irriterende wordlignende editor som ikke helt henger med i svingene og hvor ikke noe av kodingen vises (ja som sagt, som word). Jeg har alt av siste utgaver, ingen beta. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Må nesten bumpe denne... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg testet WordPress i Opera, Firefox og IE her. Ser ingen umiddelbare forskjeller... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg testet WordPress i Opera, Firefox og IE her. Ser ingen umiddelbare forskjeller... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6490957[/snapback] Det er den jeg får opp i FF, tror jeg må kjøre en print screen fra jobben her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå