Ørrebjeff Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har et skjermkort (Geforce fx 5600, ultra/760 xp) som har en tv-out. men denne tv-outen passer ikke med de forskjellige tv-out kablene jeg har prøvd, den har bare en mende med hull i seg. jeg forstår ngenting, kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor mange hull er det? -Om det er mange fulgte det sikkert med en overgang fra denne pluggen til svideo og compositt video. Bilde? Lenke til kommentar
Ørrebjeff Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor mange hull er det? -Om det er mange fulgte det sikkert med en overgang fra denne pluggen til svideo og compositt video. Bilde? 6486021[/snapback] 9 hull Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det fulgte nok med en overgang fra denne kontakten til vanlig composit og s-video da du kjøpte skjermkortet. Finner du ikke denne, tipper jeg du kan ta en vanlig s-video kabel og knekke den svarte plastsaken inne i en av kontaktene og sette denne direkte inn i skjermkortet. Lenke til kommentar
Ørrebjeff Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det fulgte nok med en overgang fra denne kontakten til vanlig composit og s-video da du kjøpte skjermkortet. Finner du ikke denne, tipper jeg du kan ta en vanlig s-video kabel og knekke den svarte plastsaken inne i en av kontaktene og sette denne direkte inn i skjermkortet. 6486063[/snapback] eg prøver det, eg takker Lenke til kommentar
Ørrebjeff Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Det gikk! men det er kun i svart-hvitt! Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvordan har du koblet det? Bruker du en SCART omformer på TV'en? Isåfall, har du flere SCART innganger på TV'en? Normalt er det bare 1 av dem som støtter S-video. Prøv også å velg en annen AV kanal på TV'en din, er ikke alle kanaler som støtter S-video. Sjekk også at skjermkortet er satt opp til å sende ut PAL signaler, og ikke NTSC (som de bruker i usa/japan). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå