mediamulti Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg bruker for tiden pc men er i det siste begynt å snuse på Mac Jeg bruker data først og fremst til video/musikk redigering og ikke til å spille på. Har for tiden ikke "lovlig" programvare men det kommer jeg til å kjøpe nå. Så da er spørsmålet skal jeg kjøpen en pc (omtrent som videoredigereren under anbefalinger) og bruke premier! Eller, skal jeg kjøpe en imac 20 tommer, oppgradere til 2 gig ram og 500 G harddisk og invistere i final cut pro.... Mac løsningen kommer på ca 5000 kroner mer, er det verd det? Synspunkter? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg ville helt klart gått for I-macen den er virus/spyware fri, OSX er meget godt opprativ system til dit bruk! og saa ser den jo bare helt nydelig ut Mvh. EvilDuck91 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Om du har lyst til å prøve Mac så er det sikkert verdt forsøket. Nå kom ikke jeg frem til produktet du tenkte på, men om du kjøper av IntelMacene så skal det være mulig å kjøre Windows også på de. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Et veldig farlig tema og begi seg innpå, siden det nesten alltid blir krangel om dette. Men, på bakgrunn av min personlige erfaring kan jeg trygt anbefale deg en iMac. Er meget godt fornøyd med min. Den gjør alt jeg ønsker, er totalt stille, ser veldig bra ut og kjører både Mac OS og Windows veldig bra. Ta deg en tur i en Apple-butikk og tafse litt på en, så er det kanskje enklere å bestemme seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå