eab Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hei Vet dette er feilpost, men dekk/felg biten på forumet er ikke akkurat full av aktivitet. Trenger spacere til bilen min hvis jeg skal få plass til 8x18" felger foran, og de må være i området 5-6mm. Skal stå på bil med 63,4mm senter og boltsirkel 5x112 Noen tips om brukbare greier? Vet H&R selger tilpassede spacere på 5mm pr side til scorpio, men hvem i huleste selger dette i Norge da? Universale ala det de selger på biltema er siste utvei, da disse er så og si umulig å få sentrert. Det er iallefall min erfaring. Mvh Endret 13. juli 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Biltema på Tiller vet du :) Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Universale drittgreier som har et senterhull på størrelse med en håndball ja Får kjøpe et slikt sett bare for å prøve om 8x18 passer, og heller få tak i H&R greiene hvis ristinga blir uutholdelig. H&R settet er jo TUV-godkjent også Endret 13. juli 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Powerzone har H&R spacere...finner du ikke på siden dems, så er det bare å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå