Gå til innhold

Raptor 10k RPM til XP? good/bad?

Anbefalte innlegg

Det å reinstallere hver 2. måned høres ut som en god ide uten ulemper.

6489444[/snapback]

Hvis det å reinsallere hver 2. måned ikke er en ulempe så vet ikke jeg...

Det bør det være aldeles unødvendig. Jeg har i løpet av de siste årene kanskje reinstallert Windows maks en gang i året på grunn av hardware oppgraderinger etc.

Ellers har jeg aldri opplevd at det skulle være nødvendig med noen ny installasjon hver 2. måned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, å reinstallere Windows 1-2 ganger i månden er bare tull. Bli heller voksen istede å lag Image, så slipper dere reinstalleringstullet. Har 2 Image for hvert system på hovedmaskina mi jeg nå. Hvis noe skulle gå alldeles galt så gjenoppretter jeg bare et av Imagene. Det fungerer selv om du bytter disk å det.

Også til det posten egentlig handler om:

Om det lønner seg å bruke en Raptor som OS disk? Vel, jeg mener at det ikke lønner seg. Raptoren, bråker mer og er høyere i pris. Kjøp heller 2x80 GB disker å sett i Raid da vel, hvis det er så viktig. det skal bli imellom 7-900 kr det.

Selv kjøpte jeg en 200 GB IDE disk som jeg bruker som OS disk for øyeblikket og jeg angrer, veldig. Vurderer å bytte tilbake til min gamle 80 GB istede.

Hvis du no skulle kjøpt en Raptor, så kunne du satt den i en drevramme og satt den i cdrom slotten, så hadde du jo fått bort endel av lyden i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...