Valotunk Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det å reinstallere hver 2. måned høres ut som en god ide uten ulemper. 6489444[/snapback] Hvis det å reinsallere hver 2. måned ikke er en ulempe så vet ikke jeg... Det bør det være aldeles unødvendig. Jeg har i løpet av de siste årene kanskje reinstallert Windows maks en gang i året på grunn av hardware oppgraderinger etc. Ellers har jeg aldri opplevd at det skulle være nødvendig med noen ny installasjon hver 2. måned... Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nei, å reinstallere Windows 1-2 ganger i månden er bare tull. Bli heller voksen istede å lag Image, så slipper dere reinstalleringstullet. Har 2 Image for hvert system på hovedmaskina mi jeg nå. Hvis noe skulle gå alldeles galt så gjenoppretter jeg bare et av Imagene. Det fungerer selv om du bytter disk å det. Også til det posten egentlig handler om: Om det lønner seg å bruke en Raptor som OS disk? Vel, jeg mener at det ikke lønner seg. Raptoren, bråker mer og er høyere i pris. Kjøp heller 2x80 GB disker å sett i Raid da vel, hvis det er så viktig. det skal bli imellom 7-900 kr det. Selv kjøpte jeg en 200 GB IDE disk som jeg bruker som OS disk for øyeblikket og jeg angrer, veldig. Vurderer å bytte tilbake til min gamle 80 GB istede. Hvis du no skulle kjøpt en Raptor, så kunne du satt den i en drevramme og satt den i cdrom slotten, så hadde du jo fått bort endel av lyden i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå