Sensurert Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Så majoriteten av dagens skoleungdom er sosser og klyser? Mkay. 6487432[/snapback] Du bor i Bærum ja? Endret 13. juli 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Så majoriteten av dagens skoleungdom er sosser og klyser? Mkay. 6487432[/snapback] Du bor i Bærum ja? 6487453[/snapback] Og ikke minst bor majoriteten av landets skoleungdommer i Bærum Endret 13. juli 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Så majoriteten av dagens skoleungdom er sosser og klyser? Mkay. 6487432[/snapback] Du bor i Bærum ja? 6487453[/snapback] Ja, jeg skrev Bergen i profilen min bare for å virke mindre som en klysete soss. Jeg sier også at jeg går media når jeg egentlig går allmenn, det er også for å få mer street cred. Jeg er avslørt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Så majoriteten av dagens skoleungdom er sosser og klyser? Mkay. 6487432[/snapback] Du bor i Bærum ja? 6487453[/snapback] Du har det der med å komme med idiotiske komentarer som får alle pist på deg Samtidig er du et bevis på hvorfor allmenn- og yrkesfagselever ikke går sammen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Så majoriteten av dagens skoleungdom er sosser og klyser? Mkay. 6487432[/snapback] Du bor i Bærum ja? 6487453[/snapback] Latterlige lille drittunge. Jeg skulle ønske mennesker kunne forstå hvorfor vi trenger alle yrkesgrupper, og respektere de. Endret 13. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Mistet kontakt med hver en kjeft fra barne og ungdomskole da jeg begynnte på allmenn. Faktisk er det bare ei jente fra u-skolen som beynnte allmenn, det er den eneste jeg har gått på skole sammen med før som er i samme klasse som meg. Selv bestevennen gjennom barnehage, barneskole og u-skole har jeg mistet så godt som all kontakt med. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Den gamle kameratgjengen fra ungdomsskolen er fremdeles den samme nå som vi til høsten skal begynne på vk1. Noen begynte elektro, jeg og noen andre begynte allmenn. Eneste forskjellen er at vi alle har blitt kjent med nye folk igjen, derav en enda hyggeligere omgangskrets. Lenke til kommentar
chris Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Allmenn er for sosser og klyser 6487395[/snapback] Ja, eller menneskene som skal forvalte pengene dine, fikse deg opp etter du ødelegger armen på macho-jobben din og så videre. 6487426[/snapback] Kunne ikke sakt det bedre på under to settninger selv fredrikrb. Endret 14. juli 2006 av chris Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg trodde det skulle bli sånn etter denne sommerferien , skulle egentlig gå på allmen selv, mens resten av - iallefall de fleste av - kompisene mine skulle gå elektro/byggfag, og der ender jeg også opp, på elektro, ombestemte meg nemlig, og det tror jeg neppe jeg vil angre på. For meg hadde det ivertfall vært utrolig kjipt om jeg mista kontakten med de kompisene jeg har nå. 6485936[/snapback] Så du valgte utdannelsen din etter hva vennene dine skulle gå? Jeg har kun kontakt med én person av 28 fra gamle skolen min. Gikk i samme klasse i 9 år Jeg var en av de svært få som begynte på skole et helt annet sted enn de andre, bare for å komme inn i nytt miljø. Greit å slippe forhåndsdømming og tullinger fra bygden Ikke det at jeg hadde noen uvenner, eller noe sånt, men noen ganger er det bare deilig å skifte miljø når man ikke har noe til felles med den andre. Jeg er forøvrig ferdig med den videregående utdannelsen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Man er aldri ferdig utlært Selv regner jeg kanskje med at jeg går 4-5år ekstra på skole eller noe rundt der ,men det er fordi jeg vil ha et godt grunnlag å bygge videre på , samt at jeg har mulighet til å jobbe mens jeg går på skole og da er det jo levelig. Skader jo ikke å gå på skole mens man normalt sitter hjemme og "dasser" rundt på diverse forum. Endret 14. juli 2006 av CFD Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg henger med mange av de samme fra ungdomsskolen, men det er mange jeg ikke har sett på mange år (som bor gjerne 500m fra meg ). Har også fått mange nye venner på allmennfag. Alle de andre fra klassen min, untatt 4 valgte yrkesfaglig utdanning. Skolene ligger dog 5 min i gåavstand fra hverandre, så jeg møter dem hele veien på Narvesen og sånn. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har de samme nærme vennene som jeg hadde på barneskolen, ungdomsskolen, og videregående. Har alltid valgt venner etter felles verdier og holdninger, det tror jeg er hovedgrunnen til at jeg i dag har de samme nærme vennene. Noen venner som jeg hadde tidligere har forandret verdier og disse har falt bort litt etter litt, og dette ser jeg som helt naturlig. Etter hver skole har det kommet nye venner inn i floken. Når det gjelder bare ”venner” generelt har dette blitt byttet mye mer ut. Når man har kommet på ny skole mister man fort kontakten med de vennen du hadde før, men disse blir jo byttet ut med andre venner som er i samme situasjon som deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå