Bleach Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kjøpte meg en ny 320 gigs sata disk idag. Etter montering så skrur jeg på dataen og windows starter opp på den andre disken, men ikke svarte om jeg finner sata disken! Jeg har sjekket litt og det ser ut som at windows finner begge diskene. Finner ikke noe driver for sata på cden jeg fikk med hovedkortet heller, alt som går an å installere er installert.. Når jeg åpner Enhetsbehandlingen i windows viser det seg at "Ethernet-kontroller" ikke er installert. Har dette noe med sata'en å gjøre? Får ikke installert Ethernet-kontroller igjennom cden fra hovedkortet.. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kjøpte meg en ny 320 gigs sata disk idag. Etter montering så skrur jeg på dataen og windows starter opp på den andre disken, men ikke svarte om jeg finner sata disken! start -> settings -> control panel -> administrative tools -> computer management -> disk management hva står der ?..... trenger kanskje formatering..... Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 fant ut av det! gikk inn der du mente, resten fant jeg ut selv.. takker og bukker Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 fant ut av det! gikk inn der du mente, resten fant jeg ut selv.. takker og bukker bare hyggelig.... lykke til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå