Dings Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 OK, folkens.. Her kommer billigutgaven av modden.. På Clas Ohlson selger de noen selvlysene rør til 19 kr for en trepakning. (fargene rød, gul og blå).. Disse lyser på langt nær så bra som en kald katode, men de lyser faktisk en hel del i mørket, og prisen tatt i betraktning.. vel... :wink: Har faktisk sett disse montert bak en vifte, og det gav faktisk en ganske kul effekt... Tror jeg skal prøve for morroskyld, og vis det ikke ble noe effekt kan jeg alltids klippe hull på beholderen av den selvlysende vesken og smøre vesken i ansiktet.. (DET blir det effekt av!!!) Mvh. Dings Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Du burde passe på at du ikke dekker hele grillen, slik at luftstrømmen ikke blir dårligere. Det er vanskelig å få festa ledsa t grillen, uten teip og det kan hindre luftstrømmen. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 hadde jeg hatt svart "grått" tower som deg ville jeg valgt enten rød eller lilla katoder nede bak "grillen". hvis du hadde en neonwire i samme farge i døra ville du fått et phett tower :wink: Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ikke bruk vanlig led i hvertfall! Det lyser ikke gjennom rillene. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hmm... Sikkert en grunn til at ingen har fåreslått dette, men: Neon wire? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har sett et kabbis med neonwire mellom rillene foran.. dritfett! D skal jeg ha når jeg får stipend :razz: Kald katode har veldig lang levetid har jeg hørt... Lenke til kommentar
cleaver Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har grønt neonwire i fronten har ett bilde her(anbefales å snu det litt...) http://home.no.net/~skogulv/klp8/images/re...or/DSCF0017.JPG Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 har nå satt inn dual 20 cm blå kald katode. sjekk ut bildene - det blr veldig bra :-Þ http://pub2.bravenet.com/photocenter/album...ernum=170736728 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå