Elrania Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 er det noen med gode erfaringer med betaling av regninger her? har mange som skal betales, og lurer på hva som lønner seg, jeg er under 18 så får ikke brukt nettbank eller lignende før om et år.. hva er avgiften i banken, om der er.. posten er litt for dyrt:P Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 er det noen med gode erfaringer med betaling av regninger her? har mange som skal betales, og lurer på hva som lønner seg, jeg er under 18 så får ikke brukt nettbank eller lignende før om et år.. hva er avgiften i banken, om der er.. posten er litt for dyrt:P 6485663[/snapback] Hvorfor får du ikke brukt nettbank? Jeg ville bedt foreldre eller noen andre betale regningene, og så gitt dem penger kontant eller noe. Lenke til kommentar
Elrania Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hvorfor får du ikke brukt nettbank? Jeg ville bedt foreldre eller noen andre betale regningene, og så gitt dem penger kontant eller noe. 6485672[/snapback] jeg bruker nordea og er ikke myndig.. de sa jeg måtte vente til jeg ble 18.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå