Anonym234 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Leter etter IP-adr til websiden i Thomson Speedtouch 585iv6, for manuell installasjon. Har prøvd å søke, men fant ikke noe vettugt. Anyone? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mulig at jeg missforstår... I kjør menyen skriver du "cmd" da får du opp et dos vindue, der skriver du inn: "ipconfig /all" Ta adressen til default gateway, skriv inn den adressen i IE adressefeltet ditt. Kent Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Du misforstår ja, tror jeg Jeg leter for en venninne. Etter det jeg forstod må hun ha en ip-adr for å komme til siden for manuell installasjon av routeren. Fant dette, men vet ikke om det gjelder akkurat denne routeren. I adressfältet skriver du http://speedtouch.lan eller IP-adressen för SpeedTouch™, som standard är den 192.168.1.254. Tryck sedan på Enter. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hvis den infoen som du fant på nettet er relevant så er mitt svar relevant.... Hvis du skal hjelpe en venninne så må du være på hennes nettverk.... Du klarer ikke å hjelpe noen med lokale IP adresser. Kent Endret 13. juli 2006 av BlackDeath Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hun klarer finne lokale ip-adr selv, da. Jeg lurer på hvilken/hva hun skal skrive i adr-feltet for å komme til manuell installasjon siden. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Les min første post og be din venninne om å gjøre slik som jeg skrev. Kent Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Will do. .-.-.-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå