Hidden Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hvor får jeg kjøpt dette spillet? Har prøvd Kelkoo og Gamesmix, even Google, finner det ikke.. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-17 16:58 ] Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg så det på Rom & Ram i byporten-senteret i Oslo for noen ganske så få dager siden. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Takk, skal sjekke neste gang jeg er innom Ram & Rom! :smile: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvis du har kredittkort kan du kjøpe spillet fra http://www.play.com for £4.99 (ca 55 kr). Hvis du bor i Europa (noe jeg går ut i fra :smile:, så slipper du å betale porto når du bestiller fra denne siden. Kjøpte selv Omikron fra http://www.play.com, og jeg var godt fornøyd med det kjøpet :smile: Lenke til kommentar
corcky Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det spillet rocker stort!! :smile: Hadde aldri hørt om det før jeg så det i butikken til 100 kr. Spillte det daglig i 3 måneder før jeg gjennomførte det. Det er rett og slett kjempekjekt. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 OMG! Hvorfor tenkte jeg ikke på favorittsjappa mi, play.com! Tenkte aldri på at de kunne ha det, bestilte det på under et minutt etter at jeg leste svaret her med tips om play.com! Takker og bukker for kjempetips! Jeg elsker å explore i slike spill, og med tanke på at det er så stort som jeg har hørt mange ganger, gleder jeg meg virkelig til å storkose meg med å utforske det mens høstmørket lurer utenfor :smile: [ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-10-18 06:14 ] Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Fikk det derfra i dag og har spilt en times tid. Min første tanke var noe sånt som "WTF!? Ingen musestyring??". Viste seg at det bare funker i slåss modus, jeg fant ingen musestyring i options menyen og har ikke giddet å lese manualen som ligger på en av de 3 CDene ennå. Spillet er fra 1999 men grafikken virker å være fra -95 eller noe, den er så dårlig at det legger en demper på stemningen. Lyd og musikk er greit nok, men ikke noe jeg jubler over. Spillet minner meg om FF7 av en eller annen grunn. Jeg håper storyelinen skal dra meg inn i handlingen etterhvert, for akkurat nå virker det dødt. Og jeg absolutt hater å ikke kunne styre den cartoon lignende skapningen med musa. Det er motbydelig å måtte bruke piltastene. Det ødelegger så mye å ikke kunne spille i 1st person hele tiden. Kan noen bekrefte at det er slik, må jeg spille med piltaster og 3rd person når jeg ikke slåss? Isåfall havner det i skapet. Neocron kommer nå uansett, og jeg blir å bruke mest tid på det. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvor mye måtte du betale for spillet? ble toll på prisen?? Lurer på å bestille NOLF2 derfra, det koster jo bare £24.99 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Har vent meg mer til systemet nå. Har spilt noen timer men kommer til avinstallere det og kaste det i skapet og gå tilbake til OFP og Neocron. Det var råbillig uansett, så jeg skal vel ikke klage. Det kostet bare £5 (frakt gratis)! :smile: Flight Unlimited II koster det samme. Sjekk en lang liste med andre like billige titler ved å klikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå