Gå til innhold

Erfaringer og diskusjon om Nokia N91

Anbefalte innlegg

Etter søk i forumet fant jeg ikke noen åpne emner om Nokia's N91. Har selv nettopp skiftet fra N80 til N91, og vil gjerne utveksle erfaringer med andre brukere av denne telefonen. Mitt inntrykk så langt er meget positivt, harddisk løsningen ser ut til å fungere bedre enn jeg fryktet, herlig å kunne pøse på med ting uten frykt for å gå tom for minne.

Ellers er jo endel ting dårligere på denne enn N80, blant annet skjermoppløsningen, noe jeg ikke legger mye merke til, synes skjermen på N91 også er flott. Wlan er en stor fordel i telefonen. Savner kamera fremme for videosamtaler, men spiller heller ikke så mye rolle, siden en fortsatt kan utføre videosamtaler med det bakre kameraet. Jeg bruker jo mest videosamtaler fordi det er gratis ut året, ikke for at folk skal se meg :D .

Vel, da er det åpnet for innlegg, erfaringer, spørsmål og svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har den, og i likhet med andre telefoner som jeg har hatt så ryker den inn på verksted veldig fort. Skjermen sin tendens til å forvrenge farger er et moment, det andre er diverse bugs og taster som slutter å fungere.

6516281[/snapback]

Rart hvordan mobiler er plaget med med at noen av samme modell må oppgraderes og repareres med en gang etter kjøp, mens andre fungerer greit. Min N91 har fungert rimelig problemfritt enda. Men det blir nok firmware oppgradering ganske raskt likevel, pleier jo ofte bli en helt annen telefon etter en oppgradering. Bare synd en må på serviceverksted for å oppgradere...

Lenke til kommentar
har den, og i likhet med andre telefoner som jeg har hatt så ryker den inn på verksted veldig fort. Skjermen sin tendens til å forvrenge farger er et moment, det andre er diverse bugs og taster som slutter å fungere.

6516281[/snapback]

Rart hvordan mobiler er plaget med med at noen av samme modell må oppgraderes og repareres med en gang etter kjøp, mens andre fungerer greit. Min N91 har fungert rimelig problemfritt enda. Men det blir nok firmware oppgradering ganske raskt likevel, pleier jo ofte bli en helt annen telefon etter en oppgradering. Bare synd en må på serviceverksted for å oppgradere...

6517852[/snapback]

'tja, hos meg har:

batteri død ut (streker som forsvinner i hytt å pine. Tror jeg mistet halve batteriet på å slå den av)

- harddisk død ut noen ganger

- skjermen forvrenger farger

- henger seg

- lyd som hakker/spraker

etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...