dookie Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Jeg har en Aopen CRW2040 og bruker Nero, vel når jeg prøver og brenne en cd så får jeg en feilmelding som sier "medium speed error" men selv om jeg prøver og brenne på laveste hastighet så kommer det frem. Jeg har oppdater firmware`n på den og det er winxp pro jeg bruker, jeg vet at cdene som jeg bruker skal funke siden de funka før... Btw det er Nero 5.5.8.0 Hjelp meg please :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hent ned en nyere versjon av nero 5.5.9.14. Så kan og en firware oppdatering hjelpe. http://www.nero.com/en/index.html#root Lenke til kommentar
dookie Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Takker men jeg fant feilen :smile: Den likte visst ikke den seneste firmware oppdateringen så jeg testa ut en gamlere og da funket den :smile: Lenke til kommentar
Zeptoman Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har en kompis med samme problem. Hvilken versjon av firmwaren funket?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå