DJ_ExcellencE Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 HEy alle smamen. hmm maskina mi er mongo asså.. ut av ikke no (ifølge brodern) bynte dne å scanne vær gang for konsekvens når jeg slår på maskinen. står ikke no mer en d.. kan noen hjelpe meg så slitter jeg å formatere Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Først: Det er VIRKELIG vanskelig å lese det du skriver. Må bare ha det sagt. Dersom du ikke kan bedre, så beklager jeg at jeg sier det slik jeg gjør - men bruk gjerne litt tid på å lese gjennom det du skriver. Så: Dersom du restarter maskinen med Start->Slå av ... -> Starte på nytt - skanner den harddisken da og? Det du beskriver skal vel egentlig bare skje dersom maskinen ikke avsluttes skikkelig. Endret 13. juli 2006 av Okay Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Lite tips: Lurer du på noe... så bruker du google. http://www.google.com/search?hl=en&hs=AFj&...startup&spell=1 Endret 13. juli 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
DJ_ExcellencE Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 HEy alle smamen. hmm maskina mi er mongo asså.. ut av ikke no (ifølge brodern) bynte dne å scanne vær gang for konsekvens når jeg slår på maskinen. står ikke no mer en d.. kan noen hjelpe meg så slitter jeg å formatere 6485210[/snapback] hehe, sorry asså. skrev d i i full fart. tenkte ikke på å lese igjennom! men ja skjer når jeg restarter den på riktig måte oxox :S vet ikke hvorfor. etter brodern brukte dne harn klikka helt. vet ikke hva han har trykka på Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hmmm, lar du scannen gå eller håpper du over den?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Har du fulgt linken min? Ord skrives forresten med stor bokstav etter setningsslutt og oxox er ikke et ord. Lenke til kommentar
DJ_ExcellencE Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Har du fulgt linken min?Ord skrives forresten med stor bokstav etter setningsslutt og oxox er ikke et ord. 6494755[/snapback] hmm, ok? ser d ut som jeg joina et skrivekurs i norsk? nei! men samma f nå. fixxa d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå