King-Nothing Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har en stasjonær pc som er koplet til nettet via en d-link switch som igjen er koplet på Thomson SpeedTouch modem fra Telenor. Så har jeg en bærebar som nå skal koples på et trådløst nett. Hadde tenkt til å kjøpe denne men er litt utsikker på om det er den jeg trenger. Jeg har jo router fra før av, så det jeg trenger nå er en trådløs switch. Siden jeg ikke finner noe som heter det antar jeg at det er aksesspunkt som er det jeg ville kalt trådløs switch. Eller? Orker ikke kople opp router på en annen router så derfor er jeg på utkikk etter en "boks" som KUN sender signal og altså ikke fungerer som router. På forhånd takk! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Orker ikke kople opp router på en annen router så derfor er jeg på utkikk etter en "boks" som KUN sender signal og altså ikke fungerer som router. det er nok med AP, som eksempelvis: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306150 Lenke til kommentar
Eselgulp Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det funker også å bruke en trådløs runter som du slår av ruterfunksjonen på. Da blir den en trådløs svitsj, bruker da bare LAN portene på ruteren og ikke WAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå