Gå til innhold

Hvordan få en forumsbruker til å bli forelsket

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig har jeg oppskriften som gjør at en forumsbruker blir forelsket.

Nb! Ikke se denne om du ikke er over 20 år, da har du nemmelig ikke kraft til å motstå

6485015[/snapback]

Klart hun er vakker. Jeg er over tyve uten at det hjalp. Hvor er sjelen? Hvor er inteligensen? For å bli forelsket kreves det mer enn en vakker kropp og fjes. Jeg ønsker noe bak fasaden. Noe som kan vokse med tiden. Noe som er der også om kropp og ansikt forfaller (som det vil gjøre over tid). Jeg vil forelskes i noe jeg fortsatt vil se skjønnhet i (indre) når jeg er over 80. Da er innholdet viktigere enn innpakningen. Jeg har sett gamle mennesker som har vært gift en mannsalder eller to (kanskje tre). Se forelsket på hverandre som de fortsatt var i tenårene. That is love.

Beklager denna jenta holdt ikke mål (kanskje er jeg kresen).

Lenke til kommentar
Så kravstore og negative dere er! Og jeg tror jeg er en av de eneste her som har møtt en shemale ,men det skjedde på andre siden av jordkloden og var ikke et møte jeg ønsker å gjenta..

6485737[/snapback]

å fortell :)

Skjønner at det ble klinings, men ble det og noe mer?

6486071[/snapback]

Always check "the goods" before you try to hit on a girl ;) Se godt på ræva og musa for og se om det er noe som stikker ut.

Fortelle.. når man tror man er i mål og skal kose seg litt så finner man ut at man opplever noe som kan være et mareritt.. jaja.. sukk.. det var de drinkene som ikke var til noe nytte.

Dette var i Søramerika

Lenke til kommentar
SkyMarshall ene bilde av mye mye mye mer interessangt en hele filmen til sammen. :wee:

6486678[/snapback]

hva?? vi ser jo ikek noe som helst der jo :no::yes:

6486803[/snapback]

Nettopp :)

6486811[/snapback]

*Elske forestillinger*

Noen ganger vil man ha mye klær, andre ganger lite. Det bildet du posta var sexy shizz.

Lenke til kommentar
Endelig har jeg oppskriften som gjør at en forumsbruker blir forelsket.

Nb! Ikke se denne om du ikke er over 20 år, da har du nemmelig ikke kraft til å motstå

6485015[/snapback]

Klart hun er vakker. Jeg er over tyve uten at det hjalp. Hvor er sjelen? Hvor er inteligensen? For å bli forelsket kreves det mer enn en vakker kropp og fjes. Jeg ønsker noe bak fasaden. Noe som kan vokse med tiden. Noe som er der også om kropp og ansikt forfaller (som det vil gjøre over tid). Jeg vil forelskes i noe jeg fortsatt vil se skjønnhet i (indre) når jeg er over 80. Da er innholdet viktigere enn innpakningen. Jeg har sett gamle mennesker som har vært gift en mannsalder eller to (kanskje tre). Se forelsket på hverandre som de fortsatt var i tenårene. That is love.

Beklager denna jenta holdt ikke mål (kanskje er jeg kresen).

6487062[/snapback]

Second that ( - det at jeg ikke er over 220 da ;))

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Av alle de bildene så likte jeg dette best. Ja jeg er en sær snåling, med jenter uten mye klær er egentlig raknende likegyldig for meg. Liker dem søte, uskyldige og lite tøytete jeg. Gjette er en bra ting ... blir mye finere av det. Trange klær er heller ikke nødvendig for meg ...

6486626[/snapback]

Kunne ikke blitt mer enig, men hun på bildet ditt var ikke akkuratt min type :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...