Silv3r32 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg har planer om å kjøpe enIpod Nano Svart 4 GB. Og en Contour Design iSee for iPod Nano. Det jeg lurer på er: 1. Hva synes dere om å kjøpe en ipod nano 4 gb? i forhold til å kjøpe en harddisk basert mp3 spiller for en liten sum mer og mer plass, men samtidi så er harddiskbaserte mp3 spillere veldi store og upraktiske synes jeg. f.eks Ipod "vanlig" 30 eller 60 GB 2. Noen som har tanker om hvordan en svart ipod nano vil se ut i "beskyttelsen" i link nr 2? På forhånd takk:D Mvh silv3r Edit, litt skrivefeil:P Endret 13. juli 2006 av Silv3r32 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg ville heller gått for Creative, ettersom jeg aldri har vært noe fan av iPod, og i mange tester regnes faktisk Creative som en "iPod-killer" selv om Apple er størst på markedet. Kanskje en Creative Zen Micro Photo? Den har 8GB, mange stilige farger å velge i, kan ha bilder, lekkert design, bra batteri og en FM radio samt mye mer, du kan lese mer på linken. Selv ar jeg endt på (etter mange mp3-spillere) med en Creative Zen Sleek Photo, og er storfornøyd. Edit: Du kan se flere av Creative's MP3-spillere her. Endret 14. juli 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Silv3r32 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 smooth! likte zen micro photo! zen sleek photo er ikke noe for meg, selv om jeg vurderte den, er den alt for stor for min lomme. jeg går for zen micro photo siden jeg alltid har hatt creative.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå