MrLee Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 10-20% yeild? jebus. Ikke merkelig at PS3 blir så dyr. Jeg håper på det sterkeste at de klarer å få opp den prosenten rimelig snart, for Sony's skyld. IBM og Toshiba tar bare mer penger for hver CPU for å veie opp for tapet i produksjon, men det er sony eller oss som betaler for det gjennom høyere priser. Så høy som prisen på PS3 ser ut til å bli kan den havne over smertegrensen for mange forbrukere. Jeg håper inderlig at Sony satsing på PS3 ikke flopper (og slik sony's finansielle motganger i det siste, med tanke på alt de har investert i PS3 (de satser utrolig mye) så må den vel bli en megasuksé for at den ikke skal regnes som en flopp). Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Dette blir litt off topic men dere som er interessert i å lese om ps3 hardware, som da er forklart i ekstrem detalj, bør følge denne linken: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=24795097 @Avean Jeg har hatt 3 ps2'er som har gått adundas (2 vanlige og en slim), og jeg kan si med en gang at det er _ikke_ på grunn av mishandling... Hvordan du har fått det inntrykket at ps3 er feilfri og tydeligvis usårbar, må jeg stille spørsmål til. Jeg kaller det naiv, og ikke minst urealistisk tankegang. Veldig trist egentlig... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ja, jeg også stiller spørsmål til kildene hans. Men, det gjør vel igrunn alle her inne, med IQ over rom temperatur. Har btw tatt vare på alle gullkornene hans. Så når PS3 omsider kommer, og hvis en (mot all formodning ) skulle ta kveld, har jeg quotes av unge lovende Avean der han sier at PlayStation 3 er feilfri. Fantastisk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Vakkert dbd. Med så mye teknologi som det er å finne i PS3, ser eg heller ingen grunn til at den vil støte på disse vanlige barnesykdommene som har forekommet faktisk siden PS1 sine dager. Folk som tror noe annet bør seriøst stikke hull på boblen de lever inni. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hmm, jeg ser for meg avean på en scene og xbox 360 fans som publikum, kunne ha blitt et bra stand-up show Hehe, priceless Må vel i grunn innrømme at jeg liker playstation, men ikke til "sekt" nivået der samtlige ser ut til å helle mot... Ps3 blir sikkert flott den, men så lenge den koster over 5 høvdinger, kommer ikke jeg til å kjøpe den Med midre jeg _vil_ bli hentet av folk i hvite frakker Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hmm, jeg ser for meg avean på en scene og xbox 360 fans som publikum, kunne ha blitt et bra stand-up show Hehe, priceless Må vel i grunn innrømme at jeg liker playstation, men ikke til "sekt" nivået der samtlige ser ut til å helle mot... Ps3 blir sikkert flott den, men så lenge den koster over 5 høvdinger, kommer ikke jeg til å kjøpe den Med midre jeg _vil_ bli hentet av folk i hvite frakker 6495777[/snapback] Haha, trenger ikke være fanboys der en gang, helt vanlige gamere kommer til å dø på seg av latterkrampe. Det at folk i det hele tatt har fanboyfakter til noe sånt som konsoller, er for meg totalt uforståelig. Å blindt støtte om om milliardkonsern som gir blanke f*** i kundene, og bryr seg om å tjene mest penger. Ja, dette gjelder alle de tre store. Så fanboys, ta dere en bolle, trekk hodet ut av anus, og åpne opp øynene. Verden handler om mer enn "OMG PS3 RULZ 360 SUX" og motsatt. On topic: forundrer meg ikke. Det skal godt gjøres å få mye yields på en brikke som det der. Selvfølgelig kommer yieldsene til å bedre seg, heldigvis. Hva slags produksjonsprossess er det? 65 nm? Bruker de 300mm silisium-plater? I så fall burde de greier å få en grei produksjon, selv med lave yields. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Så fanboys, ta dere en bolle, trekk hodet ut av anus, og åpne opp øynene. Verden handler om mer enn "OMG PS3 RULZ 360 SUX" og motsatt. Wordz. Uansett, så blir ikke PS3 feilfri. Vent et halvt år før du kjøper den sier jeg. Avean du kommer til å bli eid av DBD. Vent med å krangle før du blir forumets misfoster.(no offence). On topic: 6000kr for blu-ray og 20%. Det er ikke verdt det selv om Sony går konkurs. Endret 16. juli 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jaja, tiden vil vise hvor mange ps3er som må returneres de første månedene. Ettersom de forrige generasjonene var langt fra feilfrie (ved launch og langt inn i life-spannet), er det bare logisk å anta at ps3 ikke kommer til å være noe bedre enn sine forgjengere på det området, særlig når en tenker over all teknologien som er i den. @SasaB Sant nok, men sansynligheten for at et så stort konsern som sony går konkurs med det første, er relativt liten men, en kan jo aldri vite Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Jaja, tiden vil vise hvor mange ps3er som må returneres de første månedene. Ettersom de forrige generasjonene var langt fra feilfrie (ved launch og langt inn i life-spannet), er det bare logisk å anta at ps3 ikke kommer til å være noe bedre enn sine forgjengere på det området, særlig når en tenker over all teknologien som er i den. @SasaB Sant nok, men sansynligheten for at et så stort konsern som sony går konkurs med det første, er relativt liten men, en kan jo aldri vite 6499851[/snapback] Har ikke de tapt milliarder på PS3, og hva skjer dersom de ikke selger nok PS3-er? Ikke en gang mobil/tv konsernet kan redde dem! They are doomed!Mwhahaha ! Endret 16. juli 2006 av SasaB Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Det er ikke nytt at Sony sliter litt økonomisk fra før. Og at de satser hardt på at PS3. Det er i mitt vedkommende hevet over en hver tvil at PS3 vil klare seg svært godt, og jeg ønske Sony alt godt. (Når de ikke slenger sleivspark til konkurrente i form av sleske utsagn) Så de bør vurdere å ta produksjonen litt roligere, og heller få høyere yields. Endret 16. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Må husk at PSX og PS2 har vært feilfrie. 6495334[/snapback] Nå må du pokker ta slutte med de bastante og feilaktige uttalelsene dine til forsvar for Sony. Jobber du for Sony eller noe slikt? Lyver du, eller tror du virkelig på det du selv skriver? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tja, en femmer på at han lyver, døøøøh Gi meg playbox 3360wii, it can calculate... and stuff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå