PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 En uke før konkurransen med bevegelse som tema, tok jeg dette bildet under en annen fotosession. Det er det siste bildet fra turen på Åkrasanden (se tidligere tråder), og er egentlig en form for snapshot. Kompisen min fant ut at han ville hoppe litt, og jeg satt meg under avsatsen han hoppet fra med forhåndsinnstillt fokus, og forsøkte å fange bevegelsen. Det var begynnt å bli mørkt, men med iso 800 og fill-inn flash fikk jeg i alle fall tatt et bilde. Øvrige data er f/5,6 og 1/100s. Bildet er tatt med zoomen innstillt på 18mm. Vet at det ikke er et mesterverk, jeg er jo ingen actionfotograf. Synes likevel det er litt morsomt. Det var litt vanskelig å time bildet skikkelig, og vi gadd ikke gjøre mer enn et par forsøk. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Bildet er meget morsomt..Men det er ikke noe "WOW" bilde... Men det var vel ikke det som var meininga heller Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Artig positur han fyren hadde i lufta. Med hendene follet og greier. Hadde vært fint å fått med begge føttene, da ville bildet vært enda "luftigere". Men morsomt var det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Artig positur han fyren hadde i lufta. Med hendene follet og greier. Hadde vært fint å fått med begge føttene, da ville bildet vært enda "luftigere". Men morsomt var det. 6485767[/snapback] Tror vi skal si at det hadde blitt bedre med begge beina skikkelig inni bildet. Det første bildet i serien var bedre i så måte, men jeg bommet litt på fokusen. Her har dere det. Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg synes nesten det siste bildet er mere i fokus enn det første. Kult bilde forøvrig, ser halvmanipulert ut.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Det siste bildet var i hvert fall betydelig morsommere å se på enn det første! Synd det er så inmari uskarpt, men i lite format funker det bra. Den manipulerte følelsen er vel en effekt av fill-flash'en? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Siste bildet var litt bedre ja, gå en morsom følelse. Synd det var litt uskarpt, men som Anew sier, det funker i lite format. Er det forresten bare meg, eller er det en UFO til venstre i bildet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Er det forresten bare meg, eller er det en UFO til venstre i bildet? 6487141[/snapback] Det stemmer. Her på kysten har vi ofte besøk fra verdensrommet. Litt morsomt at dere overhodet synes bildene er noe å se på. Tenkte at det kanskje vil være morsomt i en litt stor print også. Kanskje det uskarpe blir uskarpt nok til at det blir tøft. Jeg la egentlig bildene ut på skøy, siden det var en konkurranse med med tittel Bevegelse sist helg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Morsomt bilde som kler den "manipulerte" stilen. Tøff blitzeffekt. Har du begynt å bli moro-fotograf nå om dagen? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Livet er for traurig til å bli tatt alvorlig, vet du. Det er lett å bli litt tøysete i sommervarmen. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Er det forresten bare meg, eller er det en UFO til venstre i bildet? 6487141[/snapback] Det stemmer. Her på kysten har vi ofte besøk fra verdensrommet. 6487187[/snapback] "Her"på Karmøy meine du vel? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Trodde det var godt med besøk nord for byen også, jeg Endret 16. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Syns ikke det ser ut som at han er i lufta. Som han sier i "The aviator": We need clouds! skyer og annen bakgrunn hadde kanskje gjort det til et litt mer sveve bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå