gamerman Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei Jeg har samme mobil som min mor en k750i. Hennes kamera har nå klikket, jeg har prøvd å lagt inn nytt firmware/software, satt inn og ut minnekortet og restartet telefonen.Men kamera klikker fortsatt. Det som skjer er at når jeg velger kamera fra menyen så prøver den å gå inn i kameramodus men slenger seg selv ut. Samme skjer når du drar dekselet ned der kameralinsen er på telefonen. Har hørt at et slik problem kan være pga kameraet er for dårlig plugget til. Jeg har åpnet litt av mobilen hennes nå, tatt vekk de to skurene som ligger ved batteriet(stjerne skruer). Men jeg tør ikke å ta av det svarte dekselet i frykt for å "Brekke" det. Har noen en guide eller bilder på hvordan jeg gjør dette, vær så snill Håper på gode svar, kjappe også ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Fant det ut : http://repair4mobilephone.org/disassembly_sony_ericsson.html Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Hvor finner jeg kamera kabelen ? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvis du skrur fra hverandre mobilen (noe jeg antar du har gjort siden du spør etter hvor kamera-kabelen ligger) mister du all garanti tror jeg. Men men.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Riktig som MobilKnut sier... du har nå mistet alt som heter ett års garant i og fem års reklamasjonsrett. Kan bli en dyr affære å prøve å fikse ting på egenhånd, selv om du fikser feilen og en senere feil ikke er forårsaket av at du har åpnet mobilen på egenhånd. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Riktig som MobilKnut sier... du har nå mistet alt som heter ett års garant i og fem års reklamasjonsrett. Kan bli en dyr affære å prøve å fikse ting på egenhånd, selv om du fikser feilen og en senere feil ikke er forårsaket av at du har åpnet mobilen på egenhånd. 6485136[/snapback] Blitt sendt inn hos yatack 5 ganger. Fikk ikke ny mobil, de har faktisk gjort mer værre en det var.. De svarer ikke på mail... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Riktig som MobilKnut sier... du har nå mistet alt som heter ett års garant i og fem års reklamasjonsrett. Kan bli en dyr affære å prøve å fikse ting på egenhånd, selv om du fikser feilen og en senere feil ikke er forårsaket av at du har åpnet mobilen på egenhånd. 6485136[/snapback] Jeg fikset ikke feilen, men ikke noen mer feil heller. Oppdaterte firmware, nå funket det så vidt også gikk det tilbake. Men har noen hørt om problemet før ? 6485424[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå