Gå til innhold

raske brukere i dc++

Simkin

Anbefalte innlegg

om denne tråden bryter med retnings linjene, så får den bare stenges..

har helt siden jeg begynte å bruke dc++, brukt svenske huber, for som kjent så er linjene i sverige raske. utrolig mange som har 8/1, 10/1, 10/10 og 100mbit linjer. og det gjør jo att nedlastinga går på maks (har 2mbit) men er det noen andre land som har tilsvarende som sverige? for jeg laster utelukkende ned fra svensker og noen norske (f.eks LYSE 4, 6 og 10Mbit har raske "ut" linjer)

hva med dere her inne?

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken hub bruker du?

bruker som sagt Svenske huber. begynner på de med mest folk, og går nedover.. har vel oppe en god del huber samtidig..

Tyskere kan godt sitte på fete linjer. 10mbit er ikke uvanlig der.

skal jeg prøve de

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Hva i alledager mener du med at DC++ er "sooo last year"?

6497552[/snapback]

Mener nok at det er rimelig udugelig forhold til torrents på nye ting...

Og siden dagens klienter tillater å begrense alt mulig er det jo komplett umulig å få ned noe fra DC. I 9 av 10 tilfeller er det gjerne 100 stk som har filen, men likevel er det kun 1 stk som har ledig slot, og da med en hastighet på spektakulære 5KB/s. Helt håpløst. Har rett og slett gitt opp.

Dette gjelder altså søking etter bestemte ting (da ikke de aller mest populære filene).

Det går selvsagt an å lete etter folkene med gode linjer og mange slots, og laste ned filer på "impuls".

For noen år siden synes jeg alltid at jeg fant det jeg trengte, og fikk akseptable hastigheter.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

6497552[/snapback]

Og siden dagens klienter tillater å begrense alt mulig er det jo komplett umulig å få ned noe fra DC. I 9 av 10 tilfeller er det gjerne 100 stk som har filen, men likevel er det kun 1 stk som har ledig slot, og da med en hastighet på spektakulære 5KB/s. Helt håpløst. Har rett og slett gitt opp.

Dette gjelder altså søking etter bestemte ting (da ikke de aller mest populære filene).

Det går selvsagt an å lete etter folkene med gode linjer og mange slots, og laste ned filer på "impuls".

For noen år siden synes jeg alltid at jeg fant det jeg trengte, og fikk akseptable hastigheter.

6497770[/snapback]

Alt kommer an på hvilke hubber du er i og sånt. De fleste BBB og "nettverks" hubbene, har gode operatører som kicker de som bruker limiter og sånt. Så om du lærer deg og se hvem som har gode linjer og slots, så er DC++ glimrende.

:love:

Lenke til kommentar

6497552[/snapback]

6497770[/snapback]

Selv laster jeg ned en god del raskere med dc ++ en med torrents.

Lenke til kommentar

har jeg aldrig noe problemer med. finner alt jeg vil ha med akseptabel hastighet. fins så utrolig mange svensker med raske linjer, så det er sjelden et problem

babler i du? har jeg aldrig hatt noe problemer, men verken musikk filer på 3mb, eller dvd image på 4gb.. alt går som regel på på god hastighet

pissprat

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

6497552[/snapback]

6497770[/snapback]

DC++ har sine bruksområder, BT-nettverket har sine. På store, populære filer er BitTorrent best, med mindre du har tilgang til faste høge hastigheter på DC++, men utvalget på BT er ikkje samanliknbart med DC++. Det du ikkje finner på DC++ er det rimelig liten sjanse for at du finn på nettet.

Lenke til kommentar
Heldiggrisen. innocent.gif

Svenske Huber > Svenske brukere > god hastighet

6505049[/snapback]

Ja, men som jeg presiserte i innlegget mitt - er ikke noe problem å finne folk med lynkjappe linjer - men er jo ikke sikkert at disse har det du vil ha. DC++ er altså helt suverent på "impuls-lasting", dvs du finner en bruker med god linje og ser hva han har.

MEN, når det er en bestemt ting du skal ha tak i, som kanskje ikke er så voldsomt populært, er det særdeles skjelden du får napp hos en med kjapp linje og ledige slots.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...