Gå til innhold

Grunnen til at det er så lite jenter på hw

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må rette litt på Dahl her

Jeg har INGEN damer på hw forumet på min msn messenger, med unntak av en jeg fikk der i dag. Ellers har jeg sikkert bøtter og spann med raringer her fra forumet som har adda meg (dog ingen jenter) :)

Kunne tenkt meg at Linn C adda meg, men hun er nok utenfor min liga :fun:

Lenke til kommentar
Må rette litt på Dahl her

Jeg har INGEN damer på hw forumet på min msn messenger, med unntak av en jeg fikk der i dag. Ellers har jeg sikkert bøtter og spann med raringer her fra forumet som har adda meg (dog ingen jenter) :)

Kunne tenkt meg at Linn C adda meg, men hun er nok utenfor min liga :fun:

6513569[/snapback]

Eller din aldersgruppe? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hvis jeg skulle gjettet på hvorfor det er så få jenter på HW er at hvis jenter kommer inn her og leser hvordan nye jenter blir behandlet (les: slengt full av dritt av andre "gamle" brukere) ville jeg ikke ha vært spesielt interessert i å være medlem. De to siste sidene av RPP minner jo om en dårlig krysning av jentekroppdelen på deiligst.no og Hotell Cæsar.

I tillegg tror jeg det ikke er mange som legger merke til kulturdelen av forumet og gjerne tror dette er et forum kun for data og gaming. Spesielt hvis de som oppdager forumet gjennom OT-baren eller PRS blir stemplet som "annenrangsbrukere" av jenter her.

Jeg syns det er synd at det ikke er flere jenter her, for jeg tror jenter også kunne hatt det kjekt på dette forumet. Jeg har i hvertfall hatt det :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle gjettet på hvorfor det er så få jenter på HW er at hvis jenter kommer inn her og leser hvordan nye jenter blir behandlet (les: slengt full av dritt av andre "gamle" brukere) ville jeg ikke ha vært spesielt interessert i å være medlem. De to siste sidene av RPP minner jo om en dårlig krysning av jentekroppdelen på deiligst.no og Hotell Cæsar.

I tillegg tror jeg det ikke er mange som legger merke til kulturdelen av forumet og gjerne tror dette er et forum kun for data og gaming. Spesielt hvis de som oppdager forumet gjennom OT-baren eller PRS blir stemplet som "annenrangsbrukere" av jenter her.

Jeg syns det er synd at det ikke er flere jenter her, for jeg tror jenter også kunne hatt det kjekt på dette forumet. Jeg har i hvertfall hatt det :)

6527961[/snapback]

Det var vell som om jeg skulle sagt ting selv. Jeg er rimelig overrasket over hvordan enkelte får gjennomgå! Helt i sjokk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helluen:) har lest litt her nå, og vil bare si.. noen jenter har peiling på data og teknologi.. mer enn de fleste andre jenter, men kanskje ikke så mye som gutter!! Er også mange som ønsker å lære, men har ingen som kan lære dem det;)

Vel.. min sluttskomentar er; Ta vare på de jentene som viser interesse i teknologi og det dere liker :p:thumbup: Da får dere kanskje fere aktive.. Selv prøver jeg å være aktiv i forumet:p

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+312
Lame ... :)

6492395[/snapback]

Det var ikke det jeg mente, jeg mente at hvis det var noe de lurte på om bil, pc, kamera, whatever, de burde ikke være redde for å spørre!

Noe jeg tror en del er ;)

6492646[/snapback]

Kan være noe idet. Kanskje jenter generelt er for redde for å bli oppfattet som dumme, og derfor holder tilbake. Det er ikke å komme forbi at enkelte kommer med rimelig saftige tilbakemeldinger :innocent: Ikke at det gjør noe for gutta, de virker å ta slike som en humoristisk utfordring, mens jentene blir såret og gir opp.

:p

6495618[/snapback]

Jeg tror du er inne på noe der... Noen jenter er inntresert i å lære, men er redd for å bli oppfattet som dumme, blonde osv. det er ikke veldig gøy å spørre om hjelp du du merker at de som svarer synes det er morsomt at du ikke kan det. Mange av holdningene på denne tråden sier vell sitt om at det er så få jenter her...

men det er også mange jenter som ikke kan stort om data, når jeg prøver å forklare noe skjønne venninnene mine som regel lite, og jeg kan så godt som ingenting, for igjen, om jeg skal diskutere noe med noen av guttevennene mine er jeg heller forsiktig med å uttale meg, for om jeg sier noe feil, er det ikke så gøy at de ler av deg.

Og selv om jentene ikke er så aktive utenfor OT-baren, betyr det ikke at de ikke leser der, jeg har vell så godt som ingen innlegg i det heletatt rundt om kring på forumet, men jeg har lest gjennom mange teamer, og jeg lærer en del av det.

anngående hva jenter gjør for å ha det gøy er det forskjellig fra jente til jente... det er ikke alle som bruker tiden sin på å baksnakke andre.

Lenke til kommentar
Jeg tror du er inne på noe der... Noen jenter er inntresert i å lære, men er redd for å bli oppfattet som dumme, blonde osv.  det er ikke veldig gøy å spørre om hjelp du du merker at de som svarer synes det er morsomt at du ikke kan det.  Mange av holdningene på denne tråden sier vell sitt om at det er så få jenter her... 

men det er også mange jenter som ikke kan stort om data, når jeg prøver å forklare noe skjønne venninnene mine som regel lite, og jeg kan så godt som ingenting, for igjen, om jeg skal diskutere noe med noen av guttevennene mine er jeg heller forsiktig med å uttale meg, for om jeg sier noe feil, er det ikke så gøy at de ler av deg.

Og selv om jentene ikke er så aktive utenfor OT-baren, betyr det ikke at de ikke leser der, jeg har vell så godt som ingen innlegg i det heletatt rundt om kring på forumet, men jeg har lest gjennom mange teamer, og jeg lærer en del av det.

anngående hva jenter gjør for å ha det gøy er det forskjellig fra jente til jente... det er ikke alle som bruker tiden sin på å baksnakke andre.

7319554[/snapback]

Tror det er en idé å prøve å poste litt. Det er flott stimulering av de små grå å være med i en diskusjon som er litt mer enn bare trash til tider, der man virkelig må tenke. Bare å poste ivei...blir du flama er det bare å rapportere om du føler deg støtt. Ikke verre enn dét. De fleste har vett nok på å ta ting til seg om du sier ifra.
Lenke til kommentar

Det at jeg ikke har peiling, har ingenting med å gjøre at jeg er dum eller uvitende, det er rett og slett at jeg ikke gidder å sette meg inn i det fordi jeg vet at jeg som oftest får hjelp av noen her hvis jeg spør pent :)

Hvorfor bry mine små grå med noe noen kan så mye bedre enn meg uansett?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det at jeg ikke har peiling, har ingenting med å gjøre at jeg er dum eller uvitende, det er rett og slett at jeg ikke gidder å sette meg inn i det fordi jeg vet at jeg som oftest får hjelp av noen her hvis jeg spør pent :)

Hvorfor bry mine små grå med noe noen kan så mye bedre enn meg uansett?

Kan nok trekke en parallell til arbeidslivet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...