thomassit0 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Merkelig innstilling enkelte gutter har om at alt jenter er interessert i er kjedelig/pysete/femi/ mens alt gutter digger er råtøft Folk er jo forskjellige. Fins jo gutter som liker å sminke seg og jenter som liker å mekke. 6493097[/snapback] Har en guttekompis som liker å sminke seg, og en jente kompis som liker og mekke, hun har faktsik mekket en god del for han som liker å sminke seg :!: 6494097[/snapback] har jeg og. eller det vil si, jeg vet om en som liker å sminke seg, og ei som gikk i klassa mi har gått lakkering og driver med det nå. ( bil lakk). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Gutter som henger her snakker vel om det til kompiser osv. Men jeg personlig ( som jente) hadde aldri foralt det liksom. Er liksom ikke et vanlig "emne". Jentene jeg kjenner er lite datainterresert uansett. De ville nok sett på det som sært. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 CrazyKimmi=) OT-baren ( 1305 ) Annet ( 207 ) Film/tv ( 88 ) Politikk, religion og samfunn ( 83 ) Humor ( 40 ) Gledesutbrudd ( 34 ) Musikk ( 28 ) Skole/leksehjelp ( 25 ) Papirkurven ( 23 ) Annen utdanning ( 14 ) Sport / Idrett ( 10 ) Gullkorn ( 9 ) MP3-spillere ( 4 ) Admin dump space ( 4 ) Bildekritikk ( 4 ) Trafikk ( 3 ) Bøker ( 3 ) Tilbakemeldinger om forumet ( 3 ) Tilbakemeldinger, ris og ros (amobil.no) ( 2 ) Battlefield ( 2 ) Speilrefleks (digitale) ( 2 ) Teknologi & Vitenskap ( 2 ) Annet om hardware ( 2 ) Annet ( 2 ) World of Warcraft ( 1 ) Sikkerhet ( 1 ) Webshop- og butikkdiskusjoner ( 1 ) Tegneserier & Anime ( 1 ) Åpen diskusjon om mobil ( 1 ) Diskuter spill og tilbehør - Generelt ( 1 ) Meldinger fra moderatorteamet ( 1 ) Bilderedigering og programvare ( 1 ) --------------------------------------------------------- akkurat hvor ligger datainteressen? behøver ikke være interessert i data for å være her. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg leser innmari mye på datadelen. Men føler ikke jeg har nok kunnskaper til å faktisk utale meg om noe. Er no mest her for å lære ( noe jeg gjør litt hver dag ) å snakke med folk som er et godt tidsfordriv.. Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Forumet er fullt av kåte nerder som sikler og godprater så fort ei nice babe legger ut et bilde av seg selv i The Recent Pic Post. Er det rart det er få av dem her? Jeg mener, ta en titt i den tråden, se på alle som "prøver" seg o.l. Skjønner godt at mange blir skremt bort. I tillegg er det vel få jenter som gidder å bruke tiden sitt på et forum fullt av gutter. Vet ikke med dere, men jeg hadde ikke orket å surfe igjennom et forum som var overfylt med jentete ting. Jeg er ingen Lady's Man, langt ifra, jeg sier bare at jeg skjønner hvorfor det er få av dem her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 ingen av kammeratene mine henger her. er flau over postcounten min Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) ingen av kammeratene mine henger her. er flau over postcounten min 6503622[/snapback] Hmm har en del venner som er her av og til.. men de har under 100 poster osv tror mange tar hw.no(diskusjon.no).. som litt Nerdete? og backer off. Men når det gjelder Kåte nerder.. Kan godt hende det er en god del av de.. men har et intrykk av at mange her på forumet er ganske fornuftige personer, som klarer det bra innen "kjærlihetslivet".. Endret 16. juli 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Sussa Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er da jente, og forstår mye Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er da jente, og forstår mye 6504227[/snapback] Så bildet ditt i rpp. jeg trodde kreftlunge var en hannkjønn jeg! :!: Skifte nick og avatar? Uansett velkommen! Heng her og du vil bli behandlet som en prinsesse Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Haha. Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) vet en ting: de går på do sammen 6491619[/snapback] Da har vi et forslag til nytt underforum til "Off topic": Jentetoalettet :!: Eventuelt: Damedoen :!: Endret 17. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja, men da hadde det ikke vært adgang for gutter, og da skal jeg love deg det hadde blitt slengt mye dritt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 darknezzz|: Ikke engang for moderatorer som vil "passe" på?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 darknezzz|: Ikke engang for moderatorer som vil "passe" på?? 6504355[/snapback] Tror det blir krav om egne "Jentedo-moderatorer" Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Heng her og du vil bli behandlet som en prinsesse Hva? Jeg har hengt her på OT i mange år, men jeg blir ikke behandla som ei prinsesse! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Åh, du er nå min prinsesse er du! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Beklager å si det, men flere damer her på hw-forumet ? Er dere g***!! Prøv dere først på f.eks. sol forumet og sex debatsidene der. Da får dere oppleve hva som skjer når for mange rødhårede sosialistiske sex frustrerte "damer" styrer showet. Men på den andre siden kan vi kanskje få diskusjoner som f.eks. AMD v Intel - Likestlling v sex. Dessuten må oyvind_dahle bytte avatar fordi den er kvinnediskriminerende. I rest my case.. Endret 17. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Heng her og du vil bli behandlet som en prinsesse Hva? Jeg har hengt her på OT i mange år, men jeg blir ikke behandla som ei prinsesse! 6504429[/snapback] Kan være fordi drømmeprinsen enda ikke har tatt mot til seg, og kysset Solbergfrosken ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hva gjør egentlig damer når de skal ha det gøy? 6484668[/snapback] Seriøst, lå hele natta og grublet på dette. Spurt flere jenter, men ingen har et vettig svar. De svarte med at de gikk på kino og slikt, men alle filmer jeg har vært med damer på så har de kun klagd etterpå hvis vi faktisk har sett på filmen (nudge nudge hint hint). Hvis det ikke da har vært en sippefilm, men hvem synes filmer om sorg og kreft o.l er gøy? Støtter meg på teorien om at de blir smågale av kjedsomheten å lar det gå utover oss. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Tror antallet jenter står i stil med antall hunks på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå