Fredrik Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 I det siste har det slått meg at det er forferdelig lite damer på forumet. Her er det vel kun en 10-12 stykker som er aktive, og da har jeg tatt med Hylo, Bundy og fredrikrb. JoachimR er i grenseland men med han så er det toppen 15 jenter som er aktive på forumet.6484631[/snapback] Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 menmen.. hvor finner jeg siden? er så nysgjerrig! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Søskenbarnet til en fyr på forumet henger ut eksene sine på den siden. *kapre seg ei forumbærte* <3 Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Link til side. www.womansavers.com Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror vi her i forumet kan begrense damenes kunnskap til hva som skjer i ot-delen og at damer er best på film La diskusjonen begynne: 6484631[/snapback] Trangsynte jævel! Derfor finnes det sikkert mange flere jenter her enn dere tror. Dere bare vet ikke om dem fordi dere er så trangsynte at dere tror at alle må være gutter fordi de har peiling på PC og teknologi. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Darkness| OT-baren ( 6030 ) Annet ( 969 ) Politikk, religion og samfunn ( 794 ) I rest my case: Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 kanskje de gidder og lese bruksanvisningen og derfor ikke må spørre om alt mulig tror rett og slett det ikke er like mange jenter som interiserer seg om de tingene som blir diskutert her? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Dette leste jeg med en gang: Grunnen til at det er så lite jenter på hw: oivind_dahle Vel, ikke skyld på meg. Jeg verva brukeren "Bø", som er min gode venninne Idunn. EDIT: Glemte et ord. Endret 13. juli 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Darkness| OT-baren ( 6030 ) Annet ( 969 ) Politikk, religion og samfunn ( 794 ) I rest my case: 6485305[/snapback] So, jeg har vært aktiv i OT-Baren? Det betyr ikke at postcounten min andre steder ikke er generelt sett høyere enn den jevne forumbruker. Dessuten jobber jeg med IT og har begrenset med ønske om å bedrive mer support enn det jeg bedriver på jobb Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av dette. Dette er hovedsaklig en arena for personer av det manlige kjønn og hvis dere vil komme i kontakt med kvinner finnes det mange fine forum for det =) At kvinner som har gjort det slutt eller har blitt dumpet er sure på eksmannen er jo ganske vanlig. Skulle nesten ikke forundre meg om jeg ligger der og havner vell ikke så langt fra bunnen Det bryr meg ikke så veldig om jeg svarer på et inlegg fra en mann eller kvinne.. Eller gutt eller jente som nok er mest trolig Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Om jeg syntes det var mer spennende kunne jeg sikkert visst det meste om elektriske duppeditter og slikt. Problemet er at så lenge en ting virker og folk sier den er bra, så ser jeg ikke noen grunn til at jeg skal vite alt den er laget av og hvordan den fungerer. Jeg har vokst opp i en familie hvor broren og faren min vet stortsett alt om slikt, og noe har vel smittet over på meg siden jeg vet mer en den gjennomsnittelige jenta. Men har jeg problemer spør jeg dem eller en av kompisene mine. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ikke vær så jentene 'a 6485464[/snapback] nei, for her inne må alle være menn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, for hvis ikke må man være bimbo og dum som et brød. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, for hvis ikke må man være bimbo og dum som et brød. 6485487[/snapback] Kanskje det er det som er Øyvind Dahle sin beskrivelse av et kvinnfolk? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Store muligheter for det. Han foretrekker dem jo helst laget i plast XD Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) har vell også noe å gjøre med at dette forumet ikke er det mest kjente blandt jenter. etter de gikk over til diskusjon har det kommet en del flere jenter men før da det het hw.no/forum osv var det kanskje ikke så mange jenter som fant et hardwareforum så appelerende å lage en bruker på? Endret 13. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har egentlig ikke merket noe stor storm av jenter etter at det gikk over til diskusjon.no Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Har egentlig ikke merket noe stor storm av jenter etter at det gikk over til diskusjon.no 6485524[/snapback] kanskje ikke en storm, men for kanskje 1-2 år siden var jenter en sjelden rase herinde. nå er de litt mer common. synes jeg iaffal. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Store muligheter for det. Han foretrekker dem jo helst laget i plast XD 6485513[/snapback] Den svei kanskje ikke så mange jenter som fant et hardwareforum så appelerende å lage en bruker på? Godt mulig, så får vi kanskje flere av dem. Som ikke er laget av plast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå